کد خبر: ۷۴۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۳
همراه با ادامه نمایش «به همین سادگی» صورت می‌گیرد

اکران «تلافی» از ۱۱ اردیبهشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران «تلافی» (سعید اسدی) در گروه استقلال و ادامه نمایش «به همین سادگی» در سینما فلسطین و چند سینمای دیگر خبر داد.

به گزارش سرویس سینمایی آفتاب، محمدرضا صابری، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با فارس گفت: از چهارشنبه این هفته فیلم تلافی (سعید اسدی) در گروه سینمایی استقلال جایگزین «به ‌همین سادگی» می‌شود. 

وی افزود: در جلسه امروز «شورای صنفی نمایش»، باتوجه به فروش خوب فیلم «به همین سادگی» و تصمیم این شورا برای حمایت از این فیلم، تصمیم گرفتیم این فیلم از این پس در سینما فلسطین به اکران خود ادامه دهد و سینماهای آزادی، ایران و فرهنگ نیز همچنان «به همین سادگی» را نمایش دهند. 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا هیچ فیلم دیگری تا اطلاع ثانوی تعویض نشود ضمن این که از قرارداد فیلم «پابرهنه در بهشت» (بهرام توکلی) هنوز یک هفته باقی مانده است.
بنابراین گزارش قرار است پس از فیلم «دایره زنگی» (پریسا بخت‌آور)، فیلم «تیغ زن» (علیرضا داوود نژاد) در گروه سینمایی قدس اکران شود و «زن‌ها فرشته‌اند» (شهرام شاه‌حسینی) نیز فیلم بعدی گروه سینمایی آفریقا (به جای مجنون لیلی) خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین