کد خبر: ۷۴۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۳
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

مسئولان باید به خشکسالی توجه ویژه کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشرفت کشور و کسب جایگاه برتر در منطقه را در گرو تلاش و اهمیت دادن به حرکت‌های علمی و خلاقیت خواند و آینده کشور را متعلق به جوانان مومن و تحصیلکرده دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر آفتاب، به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسوولان شهر بهرمان با اشاره به جایگاه والای علم ‌آموزی در دین اسلام، تاکید کرد:‌ «آینده کشور متعلق به جوانان مومن، تحصیل‌ کرده و علاقه ‌مند به کار و فعالیت خواهد بود».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حرکت کشور بر اساس سند چشم ‌انداز را بر محور علم و آگاهی عنوان کرد و افزود: «پیشرفت کشور و کسب جایگاه برتر در منطقه، با تلاش و اهمیت دادن به حرکت‌های علمی و خلاقیت میسر است و دانش ‌آموزان اگر به کسب دانش و فناوری ‌ها اهمیت لازم را بدهند، می ‌توانند منشا ثمرات زیادی برای کشور باشند».

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار با اشاره به مشکلات کم ‌آبی در کل کشور و معضلات سرمازدگی و خشکسالی به ویژه در استان کرمان، گفت: «کم ‌آبی و خشکسالی در کل کشور موجب محرومیت وسیعی از کشاورزان و باغداران شده‌است و در سالیان اخیر و به ویژه امسال ابعاد خسارت‌ های وارده‌ وسیع ‌تر شده که مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه کنند».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم ‌چنین با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی مردم مناطق مختلف استان کرمان، به ویژه رفسنجان و شهر بهرمان، آنان را مردمی پاک، بی ‌آلایش و متدین توصیف کرد که در برهه ‌های مختلف مبارزه و انقلاب، همیشه با ایمان حضوری موثر داشته‌‌اند.

در ابتدای این دیدار نوذری نماینده شورای بخش نوق، ملانوری شهردار بهرمان، حسین‌زاده مدیر جهاد کشاورزی بخش نوق و شریفی نماینده فرهنگیان و دانش‌ آموزان مطالبی درباره نیازهای منطقه به اختصار بیان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین