کد خبر: ۷۴۵۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

دستگیری عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یکی از پارک‌های شهریار را تشریح کرد.
دستگیری عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار
آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر دستگیری عامل اسیدپاشی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره اسید پاشی به چند نفر از زنان در حال ورزش در یکی از پارک های شهرستان شهریار در روز گذشته و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاش به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان وقوع این اتفاق، یک خانم از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و لباس ۳ نفر دیگر از بانوان نیز مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند که آسیب جسمانی متوجه آنها نشده بود.

سردار ظهیری اظهارداشت: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی به دست آمد و در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، متهم در شهر اندیشه شهریار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه، متهم فردی ۳۲ ساله و دارای سوابق کیفری سرقت، حمل موادمخدر و تخریب اموال عمومی بود، تصریح کرد: وی در تحقیقات و بررسی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت ۱۰ روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده است.

سردار ظهیری در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین