کد خبر: ۷۴۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۷
هفته سی‌ام، هفته پرسپولیس

غرش شیرهای قطبی در آزادی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بالاخره "شیرهای خاموش قطبی" از خواب بیدار شدند تا نشان دهند قطبی بی دلیل از شاگردانش به شیر تعبیر نکرده‌است.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سی ام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های 5 بار دروازه شیرین فراز کرمانشاه را باز کرد تا هنوز هم به همراه سپاهان صدرنشین و صباباتری در کورس مدعیان نخست قهرمانی در لیگ برتر باشند.

بنابراین گزارش در روزی که دو مدعی دیگر قهرمانی با لغزش هفته را به پایان بردند، شاگردان قطبی دروازه‌های شیرین فراز نگون‌بخت را به توپ بستند تا بیش از گذشته به تحقق رویاهای قهرمانی‌شان در لیگ هفتم امیدوار شوند.

این گزارش حاکی است در این دیدار یک طرفه و در حضور حدود 30‌هزار تماشاگر، تیم فوتبال پزسپولیس در دقایق 20 و 46 توسط محسن خلیلی، دقیقه 27 توسط محمد نصرتی، 59 توسط ماته و دقیقه 70 توسط فرهاد خیرخواه 5 بار دروازه تیم کرمانشاهی را گشودند.

گفتنی است در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان با 53 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فوتبال پرسپولیس با 48 امتیاز و تیم فوتبال صباباتری با 47 امتیاز در جایگاه دوم سوم لیگ برتر رقابت تنگاتنگی را برای کسب قهرمانی ایجاد کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۲
0
0
آه چه غرشي آنهم در مقابل مصيبت ديده ها و وامانده هاي همچون شيرين فراز اندكي صبر شنبه نزديك است
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۶
0
0
شنبه رو هم ديديم. سپاهان مساوي كرد و پرسپوليس برد. درود بر تيم پارسي (پرسپوليس). 6 امتياز كم بشه باز هم قهرمان ميشيه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین