کد خبر: ۷۴۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۸
دور نیمه نهایی جام یوفا

فیورنتینا - رنجرز، زنیت - بایرن؛ به سوی فینال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرحله نیمه نهایی جام یوفا، امشب برگزار می شود. در این مرحله تیم های بایرن مونیخ و زنیت سن پترزبورگ، و فیورنتینا و رنجرز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار آفتاب، بازی زنیت و بایرن مونیخ در حالی در روسیه برگزار می شود که تیم روسی، در بازی رفت توانسته در خانه بایرن مونیخ با یک تساوی یک - یک از زمین خارج شود. آن ها از بخت بیشتری برای صعود به فینال برخوردارند، ضمن آن که در بازی رفت بایرن را بسیار آزار دادند. 

«دیک ادووکات» مربی نام آشنای زنیت در این بازی «آندری آرشاوین» ستاره خط حمله، «رادک شیرل» گوش چپ و فرناندو ریکسن، هافبک تیم را در اختیار ندارد. همه این بازیکنان محروم هستند. دو مدافع این تیم، «نیکولاس لومبارتس» و «کیم دونگ جین» هم آسیب دیده اند و در این بازی حضور نخواهند داشت.

در سوی دیگر میدان، «الیور کان»، «فیلیپ لام»، «لوسیو» و «میروسلاو کلوزه» به ترکیب تیم بازخواهند گشت. این افراد در بازی یکشنبه مقابل اشتوتگارت غایب بودند. 

در سوی دیگر، فیورنتینا میزبان گلاسگو رنجرز بحران زده خواهد بود. «دیوید ویر» ستاره تیم ملی اسکاتلند اخیراً مصدوم شده و به این بازی نمی رسد. غیر از او، «آلن مک گرگور»، «لی مک کالاک»، «چارلی آدام»، «استیون نیسمیث»، «کریس برک» و «دامارکوس بیزلی» ستارگان تیم اسکاتلندی همه مصدومند. با این حال «بری فرگوسن» و «کوین تامسون» محرومیت اروپایی خود را پشت سر گذاشته و برخواهند گشت.

فیورنتینا در این هفته سری آ در مقابل سامپدوریا بازی داشت و در آخرین دقایق گلی دریافت کرد که بازی را به تساوی کشاند. آن ها در حال حاضر در رتبه چهارم سری آ قرار دارند که اگر این پله را حفظ کنند، به رقابت های لیگ قهرمانان سال بعد راه می یابند، ولی مشکل این جاست که میلان تنها دو امتیاز با آن ها فاصله دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین