کد خبر: ۷۴۶۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
دوره انحصار برخی پزشکان تمام شده

استاندار فارس خطاب به پزشکان و مدیران پروازی: هر که می‌خواهد برود به سلامت!

ایمانیه خطاب به جامعه پزشکی گفت: من را تهدید به مهاجرت نکنید؛ هر که می‌خواهد برود به سلامت! خودم برایش بلیط پرواز هم می‌گیرم، چون دوره منحصر به فرد بودن برخی از پزشکان به پایان رسیده است.
استاندار فارس خطاب به پزشکان و مدیران پروازی: هر که می‌خواهد برود به سلامت!
آفتاب‌‌نیوز :

استاندار فارس با بیان اینکه در بحث به کارگیری مدیران موافق قومی گرایی نیستم، گفت: اعتقاد جدی دارم که در استان نیازی به مدیر پروازی نداریم و در هیچ کجای فارس چه مسئولیت‌های دولتی و چه صنعتی نباید از مدیر پروازی استفاده شود.

محمدهادی ایمانیه شنبه ۱۱ دی در دیدار با اعضای برخی تشکل‌های کارگری فارس، تاکید کرد: مدیران غیربومی شاغل در استان باید مقیم فارس شوند، چرا که پرداخت هزینه مدیران پروازی ظلمی آشکار به استان و کشور است.

او با تاکید بر اینکه در فارس آنقدر افراد توانمند، فرهیخته و با تجوبه داریم که نیازی نیست از مدیران پروازی استفاده کنیم. از مسئولان مربوطه در استان خواست هرچه سریعتر لیست مدیران پروازی در بخش‌های دولتی و غیردولتی را استخراج و برای تعیین تکلیف به وی ارائه کنند.

استاندار فارس در خصوص هزینه‌های بسیار بالای پرداخت درمان برای کارگران هم گفت: هیج پزشکی حق زیرمیزی گرفتن ندارد و تعرفه جراحی‌ها و درمان کاملا مشخص است و قرار نیست برای اینکه فلان پزشک یک عمل جراحی قلب را انجام دهد به جای ١٢ میلیون تومان ٩٠ میلیون تومان پرداخت شود.

ایمانیه خطاب به جامعه پزشکی گفت: من را تهدید به مهاجرت نکنید؛ هر که می‌خواهد برود به سلامت! خودم برایش بلیط پرواز هم می‌گیرم، چون دوره منحصر به فرد بودن برخی از پزشکان به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه نباید اجازه جولان دادن به فضای غیرسالم و زیر میزی گرفتن در عرصه‌های مختلف را داد، گفت: این فرهنگ غلط که فلان جراح یا فلان پزشک منحصر به فرد بوده و می‌تواند جان بیمار را نجات دهد باید اصلاح شود، زیرا امروز ما پزشکان حاذق و متخصص بسیاری داریم و این منحصر به فرد بودن مربوط به بیست سال پیش بوده و دوران آن گذشته است.

استاندار فارس در خصوص قرار نگرفتن برخی داروها در پوشش بیمه‌ای، گفت: پزشکان از نوشتن داروهای ترکیبی خودداری کنند و هر دارو را در نسخه قید کنند تا از پوشش بیمه‌ای خارج نشود.

ایمانیه در رابطه با موضوع افزایش سن بازنشستگی هم گفت: این یک بحث ملی است اما اگر با زور هم تصویب شود چون جنبه غیرشرعی دارد توسط شورای نگهبان رد خواهد شد.

او در خصوص تعیین تکلیف مطالبات کارگران آی‌تی‌آی هم گفت: عمیقا متوجه ظلم آشکار و حق پایمال شده این کارگران هستم و تلاش دارم هرچه سریعتر به نفع کارگران این مسئله فیصله یابد.

استاندار فارس با بیان اینکه با نگاه ویژه برای رفع مشکلات و پرداخت مطالبات آی‌تی‌آی وقت گذاشته شده است، عنوان کرد: یکشنبه ۱۲ دی با حضور رئیس کل دادگستری فارس و دادستان این مسئله را به نتیجه خواهیم رساند به ویژه آنکه رویکرد دستگاه قضایی، کمک به حل این مشکل است.

ایمانیه با بیان اینکه در این نشست مسائل پنجگانه کارخانجات آزمایش، قند ممسنی، زیمنس، روغن نباتی و آی‌تیآی مطرح و تصمیات لازم اتخاذ خواهد شد، اضافه کرد: کارگران خیالشان راحت باشد که پیگیر مشکلاتشان هستیم.

منبع: فانا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
5
اگه پای حرفاش بایسته دمش گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
1
3
خبر رو درست منتشر کنین بی انصاف ها
این بابا اصل اعتراضش به قضیه زیر میزی گرفتن پزشکان بی انصاف هست
متاسفم برات آفتاب
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
1
4
از استاندار محترم كه خود پزشك هستند عاجزانه تقاضا داريم كه به امپراطوري پزشكان پايان دهد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین