کد خبر: ۷۴۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۳

لاریجانی: مردم در سیستم اقتصادی ما نمی توانند آینده خود را پیش بینی کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لاریجانی گفت:«كارآمدی سیستم اقتصادی ما به گونه‌ای نیست كه مردم بتوانند آینده خود را پیش‌بینی كنند».

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی آفتاب به نقل از ایسنا،علی لاریجانی عصر روز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت استاد مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم هم‌چنین با اشاره به مشی شهید مطهری گفت:« شهید مطهری با وجود علاقه وافری که نسبت به علم و دانش داشت، هیچ‌گاه از عبادت خدا و مسائل اعتقادی غافل نمی‌شد». 

لاریجانی درباره ریاست مجلس هم گفت: «من در این مورد اظهار نظری نكرده‌ام. بدون ریاست هم می‌توان كار انجام داد. ما باید جای بحث درباره انتخاب هیات رییسه به دنبال ایجاد تعامل بیشتر بین دولت و مجلس باشیم تا از این طریق رونق اقتصادی را شاهد باشیم و مشكل تورم را حل كنیم».

منتخب مردم قم در مجلس هشتم در پاسخ به پرسش دیگری شرایط بین‌المللی، مسائل داخلی و رشد نقدینگی را مهم‌ترین عوامل افزایش تورم در كشور دانست و افزود: «اولویت مجلس هشتم این است كه به موضوع تورم بپردازد و آن را حل كند».

همچنین دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی چهار شنبه شب در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مفید قم، با اشاره به شخصیت جامع شهید مطهری گفت: «شهید مطهری بر این باور بود كه دین امری همه‌جانبه و تحول برانگیز است».

وی در ادامه به مشكلات اقتصادی كشور اشاره كرد و گفت:« كارآمدی سیستم اقتصادی ما به گونه‌ای نیست كه مردم بتوانند آینده خود را پیش‌بینی كنند».

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در باره نامه‌نگاری روسای جمهور و مجلس نیز خاطرنشان كرد: «از این فضای نامه‌نگاری نباید تصور شود كه اختلاف عمیقی وجود دارد. به نظر من چالش عمیقی در این خصوص وجود نداشته است».

لاریجانی درباره علت عدم حضورش در ضیافت حداد عادل با نمایندگان جدید هم گفت: «آقای حداد دوست ما هستند و سال‌هاست كه با هم رفیقیم. نظر خود را درباره ضیافت اول گفته‌ام. اگر ضیافت معقولی باشد كه بتوان در آن كاری برای ملت كرد، شركت می‌كنم».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین