کد خبر: ۷۴۶۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

در نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ چه گذشت؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: در این جلسه آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بررسی و تصویب شد و از فردا بعد از بررسی کلیات بودجه، گزارش نهایی روز یکشنبه هفته آینده به صحن علنی ارائه می‌شود.
در نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: آئین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه در این نشست بررسی و تصویب شد و براساس آن جلسات کمیسیون تلفیق اداره و برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ فردا در نوبت عصر با حضور مسئولانی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصادی و نفت به بررسی رویکردها، جهت‌گیر و پیش بینی شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست‌های ارزی و نحوه پرداخت یارانه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور می‌پردازد.

زارع تصریح کرد: این کمیسیون روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسات خود را برگزار می‌کند و در این جلسات پیرامون منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و مصارف و درآمد‌ها و اعتبارات استانی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: کمیسیون تلفیق روز سه‌شنبه عصر در خصوص کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم می‌پردازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: همچنین کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ روز یکشنبه هفته آینده گزارش خود را در مورد کلیات لایحه بودجه برای رای‌گیری به صحن علنی ارائه خواهد کرد تا بتواند بعد از تصویب کلیات آن در صحن مجلس طی مدت سه هفته وارد جزئیات شود. این کمیسیون ابتدا منابع درآمدی و اعتبارات را مورد بررسی قرار می‌دهد و در ادامه به بررسی مصارف می‌پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین