کد خبر: ۷۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

معلم تهرانی به طرز هولناکی کشته شد

بررسی دوربین مدار بسته حاکی از این است که مرد جنایتکار بعد از پرتاب بلوک‌های سیمانی در اتوبان نواب، پای پیاده به لاین دیگر اتوبان رفته و از مهلکه گریخته است.
معلم تهرانی به طرز هولناکی کشته شد
آفتاب‌‌نیوز :

فردی ناشناس در حاشیه اتوبان ایستاده و در اقدامی وحشیانه دست به قتل خانم معلم زد. عامل قتل خانم معلم شناسایی نشده است. رسیدگی به پرونده قتل خانم معلم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در جریان است.

رسیدگی به پرونده قتل خانم معلم جوان تهرانی ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۹ دی ماه در دستور کار ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت.

خانم معلم ۴۰ ساله که راننده یک خودرو ساندرو بوده، موقع عبور اتوبان نواب مورد اصابت بلوک سیمانی قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد فردی ناشناس در حاشیه اتوبان ایستاده و در اقدامی وحشیانه بلوک‌های سیمانی را به سمت خودرو‌های عبوری پرتاب می‌کرد که در این اقدام هولناک، ابتدا یک بلوک سیمانی به راننده یک خودرو تیبا برخورد کرده و او را به شدت مصدوم کرد. سپس پرتاب بلوک بعدی سبب قتل خانم معلم جوان شد.

بعد از آن هم فرد ناشناس بلوک سیمانی دیگری را که برای تعمیرات سنگفرش پیاده رو، در حاشیه اتوبان دپو شده بود؛ به سمت راننده یک خودرو پراید پرتاب کرد و موجب خسارت شدید به خودرو پراید شد.

بررسی دوربین مدار بسته حاکی از این است که مرد جنایتکار بعد از پرتاب بلوک‌های سیمانی، پای پیاده به لاین دیگر اتوبان رفته و از مهلکه گریخته است.

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در شعبه ۳ بازپرسی دادسرای جنایی تهران در جریان است و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین