کد خبر: ۷۴۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۳
اگر ملوان سقوط کند؛

چه کسی ممی را دفن می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-شمشیری: همیشه بازیکنی باتعصب و مهاجمی جنگنده بود و حالا در لباس مربیگری هم همچنان خصوصیات گذشته اش را حفظ کرده است.

محمد احمدزاده با ملوانان باردیگر طعم شکست را چشید تا بیش از گذشته خود و تیمش را در خطر احساس کند. او می‌داند انزلی‌چیها به این ملوان چقدر دلبسته‌اند و اگر تیمشان را در آستانه‌ی سقوط به دسته پائین‌تر ببینند، فضای سهمگینی را باید به همراه شاگردانش در این شهر تحمل کند.

احمدزاده را همه با تعصب‌مثال‌زدنی‌اش در میادین فوتبالی می‌شناسند. می‌دانند او هر آنچه در توان داشته‌باشد بکار‌خواهد بست تا بار دیگر تیمش را از خطر سقوط نجات دهد ولی آیا دیگر تیم‌های مدعی ماندن در لیگ برتر این اجازه را به تیم افول‌کرده او خواهند داد؟

انزلی‌چیها نیم فصل دوم در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته‌اند و احمدزاده در بازگرداندن تیمش به شرایط آرمانی حسابی ناتوان مانده و در آخرین مصاحبه‌اش در مشهد و پس از شکست در مقابل ابومسلم خراسان بار دیگر تاکید می‌کند: « اگر ملوان سقوط کند، مرا در انزلی دفن کنید».

به نظر می‌رسد محمد احمدزاده دیگر انرژی سابق را ندارد و البته حضور در کادر فنی تیم‌ملی دغدغه‌های فنی‌اش را به بالاترین حد ممکن رسانده و در این شرایط فرصت چندانی برای خارج کردن تیمش از بحرانی چنینی، نخواهد داشت.

کارنامه احمدزاده در شیراز هم همین‌گونه بود و او قبلا به چنین سرنوشت هولناکی دچارشده و می‌داند آستانه‌ی تحمل هواداران ملوان بیشتر‌از شیرازیها نیست.

این روزها برای احمدزاده و ملوانان که حتی در میانه‌های لیگ تا رده سوم جدول هم بالا آمده بودند، بسیار دشوار و سهمگین ‌می‌گذرد و "ممی" می‌داند اگر درهفته‌های باقیمانده در کسب امتیازات لازم برای بقای ملوان در لیگ برتر ناتوان نشان‌دهد، دیگر جایی در بین بندرنشینان انزلی برایش باقی نخواهد ماند. 

بی شک احمدزاده دوست نخواهد‌داشت بعد از سالها بودن در انزلی و هزاران هواداری که او را ناجی ملوانان می‌دانند، با سقوط به دسته پائین‌تر با خاطره‌ای تلخ انزلی را ترک کند. اگر چه جای در تیم ‌ملی و در کنار "علی دایی" محفوظ خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۴
0
0
خوب بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین