کد خبر: ۷۴۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۸
یک نماینده مجلس در گفتگو با آفتاب:

عزل پورمحمدی به آغاز مجلس هشتم موکول شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده مجلس گفت:«با توجه به این شرایط فعلا رئیس جمهور از تغییر وزیر کشور منصرف شده است و بحث تغییر را به بعد از تشکیل مجلس هشتم ارجاع داده است».

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به بحث تغییر وزیر کشور گفت: «تغییر وزیر کشور پس از برگزاری انتخابات صحیح نمی‌باشد و هیچ توجیه عقلانی ندارد».

وی افزود: «به نظر می‌رسد فعلا بحث تغییر وزیر کشور در دولت نهم منتفی شده است».

این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود،‌گفت: «در آغاز به کار مجلس هشتم وزیر کشور باید گزارشی از روند برگزاری انتخابات ارائه دهد به همین دلیل هم برخی مقامات عالی‌رتبه نظام درخواست کرده‌اند که پورمحمدی تا آغاز به کار مجلس هشتم در سمتش باقی بماند وگزارش انتخابات را در صحن مجلس قرائت کند».

وی افزود:‌ «گزارش انتخابات را حتما باید شخص وزیر کشور که مجری انتخابات بوده ارائه دهد و سرپرست که قرار بود بعد از برگزاری انتخابات بیاید نمی‌توانست گزارش روند برگزاری انتخابات را به مجلس ارائه کند».

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: «با توجه به این شرایط فعلا رئیس جمهور از تغییر وزیر کشور منصرف شده است و بحث تغییر را به بعد از تشکیل مجلس هشتم ارجاع داده است، همجنین نمایندگان مجلس هشتم نیز در تغییر وزیر کشور موثر هستند و اگر آنها با این تغییر موافق نباشند احتمال ابقای پورمحمدی زیاد می شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین