کد خبر: ۷۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۱۲
اخبار غیر رسمی از پرسپولیس حکایت می‌کند:

چراغ سبز دوباره نیکبخت به استقلالیها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نیکبخت این روزها دوباره اردوگاه‌سرخ‌ها را به هم ریخته و در هفته‌های سرنوشت‌سازی که پرسپولیس برای تصاحب جام قهرمانی نبردی شانه به شانه را با طلایی پوشان اصفهان و صباشهریها دارد،  اردوی قرمزپوشان دستخوش حوادث ناخواسته‌ای شده است.

هنوز پرونده جنجال‌سازی‌های شیث و مامانی مختومه نشده که دعواها و مجادله‌‌های لفظی خلیلی و نیکبخت در زمین و تمرین سرخ‌پوشان قطبی را زمین‌گیر کرده و او که تاکنون سابقه چنین جنجال‌های بچه‌گانه‌ای را در کارنامه‌اش نداشته، نمی‌داند چگونه این معضل را برطرف کند. 

اگر چه اخراج شیث توانست کمی از حاشیه‌های اردوی قرمزپوشان را بکاهد و نتایج آنها نسبت به هفته‌های قبل‌تر دستخوش تغییر شد ولی نیکبخت و خلیلی دوباره کبریت در انبار باروت سرخ‌ها انداخته‌اند. 

بازی در مقابل شیرین فراز اگر چه با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز برای سرخ‌پوشان همراه بود و همگان تصور کردند "شیردل‌های قطبی" با او در بالا بردن جام قهرمانی هم‌قسم شده‌اند ولی دوربین‌های تلویزیونی و البته عادل فردوسی‌پور نکته‌سنج با آن برنامه جنجالی‌اش گویا دست نیکبخت و خلیلی را خوانده بودند و حسابی حرکات آنها را در قاب تصویر به نمایش عمومی گذاشتند.

هزاران بیننده «نود» آشکارا دیدند که آنها در زمین مسابقه چه کلکسیونی از تضاد و درگیری را به راه انداختند تا بیش از پیش آتش اختلافات درونی "باشگاه سرخ"‌ گر گرفته باشد.

همه می‌دانند خلیلی در آتش کسب آقای گلی لیگ می‌سوزد و نیکبخت هم نمی‌خواهد از قافله لیگ عقب بماند. جالب‌تر اینکه در این رقابت عجیب هیچیک حاضر به کوتاه آمدن نیستند و هر کدام به طبل اختلاف محکمتر ضربه می‌زند. 

اما وقتی کادر فنی سرخپوشان بر روی نام نیکبخت در فهرست نهایی مقابل سایپا خط قرمز کشید، ماجرای تازه‌ای در حال وقوع بود.

 
شنیده شده است که نیکبخت دوباره چراغ سبز را برای استقلالی شدن نشان داده تا نگاه را متوجه خود کند.






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین