کد خبر: ۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۶
پاسخ هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی به ادعای سلیمی نمین:

جاسبی رئیس قانونی دانشگاه آزاد است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد دکتر عبدالله جاسبی، از بدو تأسیس دانشگاه آزاد، رئیس قانونی این دانشگاه بوده و همچنان این مسئولیت را عهده‌دار است.

به گزارش گروه دریافت خبر آفتاب، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار آفتاب قرار گرفته آمده‌است: «به دنبال انتشار برخی مطالب در هفته‌های اخیر با هدف زیر سوال بردن وجاهت قانونی ریاست‌ دانشگاه آزاد اسلامی بدینوسیله اعلام می‌گردد: "ایشان از بدو تاسیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی رئیس قانونی دانشگاه بوده و این مسئولیت همچنان به صورت قانونی و بر اساس اساسنامه بر عهده ایشان می‌باشد"».

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: «شایان ذکر است بالندگی و عظمت امروز دانشگاه آزاد اسلامی و خدمات 25 سال آن به کشور با تلاش شبانه‌روزی و تدبیر رئیس و تمامی مدیران این دانشگاه به ثمر نشسته است». 

گفتنی است، عباس سلیمی نمین در نامه‌ای سرگشاده‌ به سعید مرتضوی دادستان تهران، اعلام کرد که جاسبی قانوناً رییس دانشگاه آزاد نیست و لذا نمی‌تواند علیه او در دادگاه شکایت کند.

سلیمی نمین درپی انتشار گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در مجلس هفتم، انتقادات شدیدی را طی هفته‌های اخیر به دانشگاه آزاد و خصوصا رییس آن، عبدالله جاسبی وارد آورده و همین امر موجب شکایت جاسبی از او شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۵
0
0
كدام قانون قانون دانشگاه آزاد يا قانون رايج در مملكت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین