کد خبر: ۷۴۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۲۳
پس از پیروزی 1-0 مقابل سایپا عنوان شد

قطبی: خدا پرسپولیس را دوست دارد

شاید نیکبخت برگردد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: «نتایج این هفته به‌گونه‌ای رقم خورد که مطمئن شدم، خدا هم پرسپولیس را دوست دارد». 

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی بر سایپا در هفته سی‌و یکم لیگ برتر با بیان این مطلب اظهار داشت: «قبل از هر چیزی به دایی و تیمش تبریک می‌گویم که با وجودی که سه بازی در 9 روز انجام داده بودند و خسته به نظر می رسیدند ولی با این وجود بازی خوبی را در مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتند». 

وی تصریح کرد: «هواداران پرسپولیس با انرژی مناسبی به ورزشگاه آمده بودند و به بازیکنان تیم روحیه دادند و این بازیکنان هم به خوبی پاسخ لطف هواداران را دادند».

قطبی با اشاره به بازی خوب شاگردانش در نیمه دوم افزود: «از عملکرد بازیکنان در نیمه اول راضی نبودم ولی در 25 دقیقه پایانی بهتر ظاهر شدیم و توانستیم قفل دروازه سایپا را بشکنیم».

وی همچنین خاطر نشان‌کرد: «من به هوادارن تیم قول قهرمانی دادم و با این پیروری شیرین به این قول نزدیک‌تر شده‌ایم و امیدواریم بازیکنان تیم در بازی‌های باقیمانده هم به همین‌گونه خوب ظاهر شوند تا بتوانیم به قول خود وفا کنیم». 

وی در خاتمه در خصوص بازگشت نیکبخت واحدی هم تاکید کرد: «در مورد این بازیکن کمیته انظباطی تیم تصمیم خواهد گرفت و اگر آنها به بازگشتش رای دهند او می‌تواند دوباره به تمرینات بازگردد ولی در بازیهای بعد هر بازیکنی که آماده باشد به میدان خواهد رفت».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۵
0
0
ایشان در این مدت کوتاه یاد گرفت که باید با احسسات مذهبی مردم بازی کرد تا چند صباحی بیشتر در قدرت ماند. وگر نه خداوند تبارک وتعالی همه بندگان خود را دوست دارد و این جز عوام فریبی به معنای عام و شرک به معنای خاص چیز دیگری نیست.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۵
0
0
پرسپوليس فقط 2 امتياز تا باخت شيرين 4-1 از سپاهان فاصله داره.سپاهانيها هم مثل خدا پرسپوليس-دنيزلي و اين بار قطبي رو خيلي دوست دارند.!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین