کد خبر: ۷۴۸۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کنکور اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل های مرحله پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ اعلام شد.
اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کنکور اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه مورخ سوم مهر مربوط به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰) مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از روز چهارشنبه مورخ ۲۲ دی به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) شده باشند. در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

همه پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند. این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می شود.

پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۹ دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سراسری سال ۱۴۰۰ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) می باشند، صرفا ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این‌دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان به عمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند باید وضعیت نهایی خود را تا پایان اسفند ماه سال جاری از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری نمایند.

در هر مرحله‌ از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش دانشجو و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی وی لغو و طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

همچنین متقاضیان در صورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ مطرح کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین