کد خبر: ۷۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

تکلیف آموزش حضوری در دانشگاه‌ها مشخص شد

سخنگوی وزارت علوم گفت: ستاد از سرگیری آموزش حضوری تاکید بر اجرای مصوبه ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از بهمن دارد.
تکلیف آموزش حضوری در دانشگاه‌ها مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا آهنچیان گفت: ستاد از سرگیری آموزش حضوری تاکید بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی دانشگاه‌ها از نیم سال دوم ۱۴۰۰_۱۴۰۱ دارد.

او می‌گوید که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد دانشجویان در دانشگاه‌ها حضور دارند و بر اساس مصوبه امروز ستاد بنا شد از بهمن ۱۴۰۰ آموزش دانشگاه‌ها با همکاری و هماهنگی استانداران در ۳۱ استان کشور حضوری شود.

سخنگوی وزارت علوم تاکید کرد: حضوری شدن آموزش‌های ۱۰۰ درصدی در تمام استان‌های کشور به جلسات مشترک بین دانشگاه‌های استانی و استانداری‌ها بستگی دارد.

آهنچیان درباره دریافت کارت واکسن از دانشجویان برای حضور در دانشگاه‌ها گفت: دانشجویانی می‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند که حتما واکسینه شده باشند.

در مصوبه قرار گاه عملیاتی که در ۱۴ دی برگزار شد وزارت بهداشت دستور داده که دانشجویان در زمان ورود به دانشگاه حتما کارت واکسن در اختیار خود داشته باشند.

سخنگوی وزارت علوم می‌افزاید: تاکید ستاد از سرگیری آموزش‌های حضوری این است که تمام دانشجویان به ویژه مقطع کارشناسی حتما در دانشگاه به صورت حضوری از ترم بهمن آموزش بییند، اما از آن جایی که نسبت دانشجویان کارشناسی به نسبت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های کشور یکسان نیست خود دانشگاه ها باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین