کد خبر: ۷۴۸۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
تبلیغات

آموزش سئو و نحوه کسب درآمد از آن

اگر به فضای دیجیتال علاقه‌مند هستید حتما به شما هم پیشنهاد شده است که به سراغ آموزش‌های سئو بروید و از طریق آن کسب درآمد کنید. اما این جمله تا چه حد درست است؟ آیا با یادگیری سئو می‌توان به درآمد قابل قبولی رسید و از آن رضایت داشت؟
آموزش سئو و نحوه کسب درآمد از آن
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله قصد داریم نکات و آموزش‌های سئو را برای شما بیان کنیم و نحوه کسب درآمد از آن را بازگو کنیم. بعد از اتمام مقاله، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا حرفه می‌تواند نیاز شما را برآورده کند؟ آیا علاقه مندی شما تاثیری بر میزان درآمد شما دارد؟

سئو کلاه سفید چیست؟

در ابتدای آموزش‌های سئو از مبحث سئو کلاه سفید شروع می‌کنیم.

از بهترین استراتژی‌های به کار گرفته شده برای بهینه سازی سایت می‌توان به سئو کلاه سفید اشاره کرد. زمانی گوگل سایت شما را به رتبه‌های اول می‌رساند که اولاً: رضایت مندی کاربر را به همراه داشته باشد ثانیاً نیاز‌های کاربران در اولویت قرار داشته باشد.

قوانین مهم در سئو کلاه سفید عبارتند از:

  • قوانین گوگل برای بهینه سازی موتور‌های جستجو رعایت شود.
  • رضایت مندی کاربر از نکات مهم در سئو کلاه سفید است.
  • محتوای تولید شده برای رفع نیاز مخاطبان نوشته شود.

همان طور که اشاره کردیم اگر تمام سعی و تلاشمان را برای رضایت مخاطبان قرار ندهیم نتیجه مطلوبی برایمان حاصل نخواهد شد.

تکنیک‌های کاربردی در سئو کلاه سفید

استراتژی سئو

یک سئو کار حرفه‌ای قبل از هر چیز باید بتواند هدفش را از قرار گرفتن در نتایج جستجو مشخص کند سپس با توجه به ایده و تفکری که دارد بتواند بازدید کنندگان سایت را افزایش دهد. متخصص سئو با تدبیر و درایتی که دارد هدف و مسیر کار را مشخص می‌کند.

جستجوی کلمه کلیدی و نحوه انتخاب آن

ابزار‌های خاصی برای پیدا کردن کلمه کلیدی وجود دارد. متخصص سئو باید بتواند با تشخیص بجا و مناسب کلمه‌ای را انتخاب کند که بیشترین میزان سرچ را در ورودی موتور‌های جستجو داشته باشد.

تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای خوب و باکیفیت از جمله نیاز‌های گوگل و همچنین کاربر می‌باشد. هدف کاربر از سرچ کلمه کلیدی در گوگل برای این است که بتواند به محتوای ما دسترسی پیدا کند. اینجاست که مفهوم جمله «محتوا پادشاه است» به خوبی درک می‌شود.

شما می‌توانید تولید محتوا سایت خود را از طریق وبسایت seoedu انجام دهید و بهترین محتوا‌ها را به صورت تضمین شده دریافت نمایید.

توجه به فاکتور‌های سئو داخلی سایت

سئو از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. اقدامات مربوط به کدنویسی و فعالیت‌هایی که در داخل سایت برای افزایش رتبه در گوگل انجام می‌شود را سئو داخلی می‌گویند. از جمله تکنیک‌هایی سئو داخلی عبارتند از: عنوان صفحه، تگ توضیحات، ساختاربندی URL، تگ‌های بدنه، بهینه سازی عکس ها، لینک دهی داخلی و.

یادگیری سئو تکنیکال

بهینه کردن وب سایت از نظر فنی سئو تکنیکال نام دارد. سئو تکنیکال به بررسی مسائل فنی وب سایت، کد‌های برنامه نویسی، ربات‌ها و... مربوط می‌شود که یادگیری آن‌ها می‌تواند بسیاری از خطا‌هایی که در هنگام کار با وب سایت برایتان پیش می‌آید را به راحتی رفع نمایید.

آموزش لینک سازی خارجی

لینک خارجی یا همان بک لینک در واقع لینک‌هایی‌ست که از سایت‌های دیگر به شما داده اند. گوگل برای سایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده شده است ارزش بیشتری قائل است و به کاربران معرفی می‌کند.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در مقابل هر روش خوب و پسندیده‌ای روش مخربی برای رسیدن به هدف وجود دارد. سئو کلاه سیاه دقیقا همینطور عمل می‌کند و می‌کوشد تا نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم سئو را شناسایی کند و به گونه‌ای بهینه سازی انجام دهد که بتواند به رتبه‌های برتر گوگل برسد.

آموزش سئو و نحوه کسب درآمد از آن

برای آموزش سئو هیچ وقت دیر نیست!

تا اینجا شما با تکنیک‌های سئو آشنا شده‌اید و می‌دانید که کار در این حرفه نیازمند زمان و پشتکار است.

درآمد شما به عنوان سئو کار به علاقه و اعتماد به نفس شما بستگی دارد همچنین مدت زمانی که برای انجام کارتان می‌گذارید بر میزان درآمدتان تاثیر گذار است. شما می‌توانید با ارائه خدمات سئو به مشتریان و مدیران سایت به راحتی به درآمد ماهانه حداقل ۱۰ میلیون تومان دست پیدا کنید.

ممکن است درآمد یک سئو کار که به صورت فریلنسری کار می‌کند بیشتر از درآمد یک فرد استخدام شده در شرکت باشد و بالعکس.

اگر قصد دارید در این راه موفق شوید به شما توصیه می‌کنیم تلاش و پشتکار مداوم را فراموش نکنید. یک سئو کار در سال اول کارش ممکن است درآمد ناچیزی داشته باشد. اما هرچه تجربه فرد بیشتر شود میزان پروژه‌های پیشنهادی او نیز مطمیناً بیشتر خواهد شد.

سعی کنید به صورت کارآموزی در شرکت‌های بزرگ کار کنید. اگر چه برای این کارممکن است حقوقی دریافت نکنید، اما تجربه تان را افزایش می‌دهد و با تقویت اعتماد به نفستان می‌توانید در پروژه‌های بزرگ‌تر همکاری کنید.

آموزش سئو و نحوه کسب درآمد از آن

خدمات سئو در آکادمی Seoedu

Seoedu فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه خدمات سئو برای مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

خدمات سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال از جمله فعالیت‌های این تیم می‌باشد.

هدف این شرکت بهینه سازی سایت شما برای قرار گرفتن در رتبه اول گوگل است.

با خدمات ارائه شده توسط این شرکت فروش محصولاتتان افزایش خواهد یافت و به درآمد بالایی خواهید رسید.
اگر برای تولید محتوای سایتتان نیرو و تخصص کافی ندارید نگران نباشید تیم ما با داشتن کارشناسان تولید محتوای ماهر می‌تواند در کمترین زمان محتوای مورد نیاز سایتتان را تهیه و تنظیم نمایند.

با شرکت در دوره‌های غیرحضوری seoedu دیگر نگرانی ندارید. برنامه‌های این دوره با هزینه مناسب به گونه‌ای تدوین شده است که آموزش‌های سئو را با زبان رسا به راحتی فراگیرید.

تمامی تکنیک‌های سئو در دوره‌های seoedu آموزش داده می‌شود؛ بنابراین اگر قصد دارید هرچه زودتر به درآمد برسید، فرصت را از دست ندهید ما تا آخرین لحظه همراه شما هستیم.

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین