کد خبر: ۷۴۸۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
"خوب بود زمان ده ساله‌ای می‌گذاشتید که مردم هم احساس خفقان نکنند"

فیلم| جزئیات گفتگو‌های آیت‌الله هاشمی و رهبری در مورد انتخابات و قانون اساسی

ویدئویی از گفتگو‌های آیت‌الله هاشمی و رهبر انقلاب در مورد انتخابات و قانون اساسی متشر شد. "وقتی در بازنگری قانون اساسی، زمانبندی نکردیم، ایشان (رهبری) به من گفتند: من احساس خفقان می‌کنم. شما خوب بود زمان ده ساله‌ای می‌گذاشتید که مردم هم احساس خفقان نکنند."
فیلم| جزئیات گفتگو‌های آیت‌الله هاشمی و رهبری در مورد انتخابات و قانون اساسی
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با روحانیون (۹۰/۱۰/۲۸) گفت: خطر‌های خارجی جدّی شده بود، با رهبری صحبت کردم و این سوال که چه باید بکنیم؟ رهبری گفتند (حرفی که من همیشه میزدم) راه مقابله با خطرات، ایجاد همدلی در مردم و مسئولان است. گفتیم نزدیکترین کارمان انتخابات مجلس است. رهبری، حرف بزرگی زدند و گفتند: من از آزادی انتخابات اصلا نگران نیستم.

براساس این ویدئو، هاشمی گفته بود: به ایشان گفتم: اعلام کنید و آقای جنتی و وزیر کشور را بخواهید و تشر بزنید که مبادا بخواهید فوق قانون عمل کنید، گفتند: به موقعش، خواهم گفت. ایّام ثبت نام گفتند: من هنوز بر همان عقایدم هستم.

آیت الله هاشمی در ادامه می گوید: نمی‌دانم چه گزارش‌هایی چه حرف‌هایی وچه استدلال‌هایی می‌کنند که نمی‌گذارند جریان درست شود؟ هنوز اگر کسی در کشور باشد که بشود با آن اصولی که قانون اساسی را نوشتیم اجرا کنیم رهبری هستند. وقتی در بازنگری قانون اساسی، زمانبندی نکردیم، ایشان به من گفتند: من احساس خفقان می‌کنم. شما خوب بود زمان ده ساله‌ای می‌گذاشتید که مردم هم احساس خفقان نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین