کد خبر: ۷۴۸۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
تبلیغات

کاغذ دیواری | قیمت کاغذ دیواری

از دیر باز مردم برای زیبا شدن دیوار و محیط خانه خود از انواع رنگ و حتی نوعی کاغذ استفاده می‌کردند. امروزه برای زیبایی و یا حتی عایق شدن دیوار اطراف مناطق مختلف خانه از دیوارپوش‌های مختلفی استفاده می‌کنیم.
کاغذ دیواری | قیمت کاغذ دیواری
آفتاب‌‌نیوز :

کاغذ دیواری یکی از انواع دیوارپوش‌های مدرن محسوب می‌شود که در صنعت دکوراسیون داخلی خانه مورد استفاده قرار میگیرد، کاغذ دیواری‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه این مقاله به معرفی انواع کاغذ دیواری می‌پردازیم.

کاغذ دیواری چیست

نوعی دیوارپوش است که همانطور از نام آن مشخص است از کاغذ تهیه شده است، این دیوارپوش به دلیل کیفیت بالا کاغذی که دارد مورد سنجش و قیمت قرار میگیرد، پس یکی از اصلی‌ترین مواردی که بر روی قیمت انواع کاغذ دیواری تاثیر مستقیم دارد نوع ورق کاغذ به کار رفته در تولید اون مدل کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری انواع مختلف و شرکت‌های سازنده مختلفی دارد، شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی کاغذ دیواری امروزه در بازار ایران موجود هست و شما میتوانید با مشاوره تیم دکور کن به راحتی کاغذ دیواری مورد نظر خود را پیدا کنید و اقدام به بهترین نوع کاغذ دیواری با توجه به بودجه و متراژ دیوار خانه خود کنید.

از اصلی‌ترین مواردی که امروزه حتی از جنس کاغذ دیواری مورد اهمیت است طرح کاغذ دیواری می‌باشد طرح‌های مختلفی امروزه در سرتاسر جهان از دیوارپوش‌ها موجود است، اما معمولاً امروزه طرح‌های مینیمال کاغذ دیواری و یا به اصطلاح کاغذ دیواری ساده بیشتر مورد پسند مردم قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری ساده دارای انواع مختلفی است و برای خرید ساده‌ترین مدل آن هم باید از نوع جنس کاغذ اطلاع داشته باشید که در این زمینه مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد نوع کاغذ به کار رفته سبب طولانی‌تر شدن عمردیوارپوش و همچنین مقاوم بیشتر در برابر رطوبت و موارد دیگر خواهد شد.

پس اگر به دنبال یک کاغذ دیواری مدرن ساده و خوب برای دیواری پذیرایی و یا آشپزخانه و... خانه خود هستید و میخواهید سال‌های زیادی از این کاغذ دیواری استفاده کنید باید دقت داشته باشید که جنس خریداری شده کیفیت خوبی داشته باشد.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری | قیمت کاغذ دیواری

مواردی که کاغذ دیواری هارا از هم جدا می‌کنند نوع طرح، نوع کیفیت و شرکت سازنده آن است و از مواردی دیگر که انواع کاغذ دیواری‌ها را از یک دیگر جدا می‌کند لوکیشن نصب کاغذ دیواری می‌باشد که در کجای خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری اداری یا کاغذ دیواری اتاق کودک از نمونه‌هایی هستند که بر ایجاد انواع کاغذ دیواری امروز تاثیر گذار بودند.

کاغذ دیواری آشپزخانه

امروزه کاغذ دیواری‌ ها در نقاط مختلف خانه به کار برده می‌شوند یکی از بخش‌های حساس خانه که همواره در معرض دود و چربی است آشپزخانه و دیوار‌های آن است؛ خیلی مهم است که کاغذ دیواری به کار رفته در این بخش از خانه کیفیت ساخت خوب و همچنین آب گریزی خوبی داشته باشد.

کاغذ دیواری آشپزخانه معمولاً جنس روغنی دارد که شما میتوانید با یک دستمال نم دار در زمان نیاز و یا برای تمیز کردن دیواراقدام کنید انتخاب کردن کاغذ روغنی که از جذب پایین برخوردار است برای کاغذ دیواری آشپزخانه بسیار حیاتی و مهم است.

کاغذ دیواری پذیرایی

در این بخش از خانه کیفیت کاغذ زیاد اهمیت ندارد، اما کیفیت طرح و شکیل بودن آن بسیار حائز اهمیت است، همانطور که پیش‌تر گفتیم امروزه کاغذ دیواری‌های ساده بیشتر مورد توجه عموم مردم واقع می‌شوند؛ اما نباید از زیبایی طرح کلاسیک کاغذ دیواری یا طرح گل دار که مناسب برای نصب در پذیرایی خانه شما هست قافل شویم.

اگر در طرح کاغذ دیواری دچار شک و تردید شده اید و یا نمی‌دانید چه مقدار کاغذ دیواری برحسب رول نیاز دارید برای دیواری پذیرایی خانه خود می‌توانید با مشاورین دکوراسیون دکورکن در تماس باشید تا به شما در این زمینه کمک کنند.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از جدید‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری است، طرح این نوع کاغذ دیواری‌ها معمولاً ساده می‌باشد به دلیل بافت خاص کاغذ آن نسبت به کاغذ دیواری‌های دیگر گرد و خاک و چربی کم تری را به خود جذب می‌کند.

نانو بافت‌هایی دارد که می‌تواند از کثیف شدن دیوار‌های شما در طولانی مدت جلوگیری کند این نوع کاغذ دیواری مناسب اداره و لوکیشن‌های پر رفت و آمد یا حتی مناسب برای دیواری مغازه است.

کاغذ دیواری مخملی

نوع دیگر کاغذ دیواری مخملی است این مدل همانطور که از نام آن مشخص است بافتی نرم و مخملی شکل دارد درهنگام تماس دست با آن حس خوب مخملی شکل را به شما می‌دهد که از نوعی پارچه که تلفیق کاغذ است در طراحی و ساخت این نوع دیوارپوش استفاده شده است.

کاغذ دیواری | قیمت کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

همانطور که خرید کاغذ دیواری نیاز به تخصص و شناختن نوع کاغذ و... می‌باشد، نصب آن هم فرآیند پیچیده‌ای دارد البته در ظاهر انگار نصب کاغذ دیواری کار خاصی ندارد، اما در بتن این کار سخت و طاقت فرسایی است چرا که نیاز به دقت حوصله و تجربه است.

هرچه تجربه نصب کاغذ دیواری بیشتر شود بهتر کاغذ‌ها بر روی دیوار سوار می‌شوند، متریال مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری‌های مختلف هم چسب خوب و نوعی کاردک مخصوص برای پهن کردن کاغذ دیواری می‌باشد.

اگرمحصول خریداری شده شما دارای طرح است باید توجه کنید که طوری آن را نصب و اجرا نمایید تا در امتداد طرح قبلی باشد و ان را کامل کند، اما اگر کاغذ دیواری شما طرح دارنیست کار شما کمی راحت‌تر می‌شود و دیگر نیازی نیست به این موضوع دقت کنید.

چسب کاغذ دیواری

چسب یکی از موضوع‌های مهم است باید نوعی چسب خاص کاغذ دیواری را تهیه کنید که نه انقدر خوب باشد که در آینده نشود کاغذ دیواری را به سادگی کند و نه انقدر ضعیف باشد که پس از مدتی کاغذ دیواری باز شود پس نوع برند چسب کاغذ دیواری هم مهم است که حتماً باید در زمان نصب آن به این مورد توجه شود.

قیمت کاغذ دیواری

نوع کاغذ و طرح یا حتی شرکت سازنده کاغذ دیواری تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد طول هر رول کاغذ دیواری معمولا ثابت است و یک اندازه استاندارد در سرتاسر جهان دارد، اما اگر کاغذ دیواری از اندازه استاندارد بزرگ‌تر باشد باید انتظار قیمتی بیشتر را از رول‌های ان داشت.

طرح دار بودن کاغذ دیواری الزاماً دلیل بر گران‌تر بودن آن نیست شرکت سازنده نوع کیفیت ورق کاغذ به کار رفته در آن از مواردی است که سبب ارزان بودن یا گران بودن کاغذ دیواری می‌شود، گاهاً دیده شده است که کاغذ دیواری ساده بدون هیچ طرح از یک کاغذ دیواری طرح دار لوکس گران‌تر می‌باشد پس به طرح آن توجه نکنید ممکن است ساده باشد، اما گران‌تر پس هر گرانی بی دلیل و بی علت نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین دکورکن در تماس باشید.

آلبوم کاغذ دیواری

کاغذ دیواری‌ها از آلبوم‌های مختلفی تشکیل شده اند شرکت‌های تولیدی کننده کاغذ داخلی و خارجی که عمدتاً خارجی هستند برای هر سری از محصولات خود یک آلبوم در نظر می‌گیرند برای مثال برند میدوس که یکی از برند‌های مطرح بازار کاغذ دیواری ایران است از آلبوم‌های میدوس سرلیو (Serlio)، میدوس میره (Mier) و میدوس اسمیت (Smith) تشکیل شده است که دربازار ایران بسیار پرفروش می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین