کد خبر: ۷۴۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

نقشه عجیب زن آرایشگر برای انتقام از مشتری

زن آرایشگر به آن‌ها گفته بود که فردی اقدام به سرقت از آرایشگاه او کرده و از آن‌ها خواسته بود که با انتشار عکسش به دستگیری او کمک کنند.
نقشه عجیب زن آرایشگر برای انتقام از مشتری
آفتاب‌‌نیوز :

زن آرایشگر برای انتقام‌جویی از یکی از مشتریان بدهکارش نقشه عجیبی کشید و تصویر او را به‌عنوان سارق در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

این متهم به‌دنبال شکایت زن جوان در پلیس فتای شهرستان مرودشت در استان فارس، تحت تعقیب مأموران قرار گرفت. شاکی می‌گفت که فردی تصویر او را به عنوان سارق در تعدادی از صفحات مجازی منتشر کرده و با این کار باعث شده که نه تنها آبروی خودش، بلکه خانواده‌اش نیز برود و آن‌ها آسیب روحی زیادی ببینند. با این شکایت، تیمی از مأموران پلیس فتا وارد عمل شدند و دریافتند صفحاتی که اقدام به انتشار عکس شاکی به‌عنوان سارق کرد‌ه‌اند، صفحات مربوط به آرایشگاه‌های زنانه در مرودشت و شیراز هستند. به این ترتیب ادمینِ تعدادی از این صفحات، شناسایی و به اداره پلیس احضار شدند و در بازجویی از آن‌ها بود که راز این پرونده فاش شد.

افراد احضار شده به مأموران گفتند که به درخواست یکی از آرایشگران که از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط هستند اقدام به انتشار عکس شاکی کرده‌اند. آن‌ها مدعی شدند که زن آرایشگر به آن‌ها گفته بود که فردی اقدام به سرقت از آرایشگاه او کرده و از آن‌ها خواسته بود که با انتشار عکسش به دستگیری او کمک کنند و به همین دلیل اقدام به انتشار عکس شاکی کرده‌اند.

به‌گفته فرهام عسکری، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، با شناسایی متهم اصلی وی دستگیر شد و در بازجویی‌ها اعتراف کرد که شاکی از مشتریانش بوده، اما به‌دلیل اینکه حاضر نبود بدهی‌اش را پرداخت کند، وی تصمیم گرفته با این کار از او انتقام بگیرد. عسکری با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی شده، ادامه داد: درج هرگونه مطالب کذب و دروغین علیه دیگران که موجب هتک حیثیت و حرمت آنان شود و همچنین انتشار اطلاعات خصوصی، تصاویر و فیلم‌های شخصی دیگران بدون اطلاع آن‌ها در فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین