کد خبر: ۷۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۸
علی عسگری:

مجلس تصویب می‌کند، احمدی‌نژاد اجرا نمی‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مشهدگفت:«نتیجه عملکرد ضعیف هیات رئیسه مجلس این شده است که الان مجلس قانون تصویب می‌کند ولی احمدی‌نژاد این قانون را اجرا نمی‌کند و به آن چیزی که دلخواه خودش است عمل می‌کند». 

علی عسگری نماینده مشهد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد نحوه مدیریت مجلس هفتم گفت: «مجلس هفتم در دو سال اول بعد نظارتی را مقداری در نظر داشت ولی در دو سال آخر که هیات رئیسه تصمیم گرفت صدای نمایندگان به گوش مردم نرسد بعد نظارتی مجلس رو به افول گرایید و هیات رئیسه در حقیقت درست ایفای نقش نکرد».

وی افزود: «نتیجه عملکرد ضعیف هیات رئیسه مجلس این شده است که الان مجلس قانون تصویب می‌کند ولی احمدی‌نژاد این قانون را اجرا نمی‌کند و به آن چیزی که دلخواه خودش است عمل می‌کند».

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: «دو سال پایانی مجلس هفتم نشانی از ضعیف‌ترین و منفعل‌ترین مجلس در میان دیگر مجالس را داشت».

وی با اشاره به انتخاب هیات رئیسه مجلس هشتم گفت: «به منتخبان مجلس هشتم توصیه می‌کنم اگر می‌خواهند واقعا مجلس قوی و ناظری داشته باشند در ابتدای کار مجلس هیات رئیسه مقتدری را انتخاب کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین