کد خبر: ۷۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۱

توضیحات مدیر رادیو جوان درباره دلایل تغییر خود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گیل‌آبادی مدیر شبکه جوان، اخبار جابه‌جایی خود به اداره کل نمایش‌های رادیو را تایید کرد و گفت: «فردا این خبر در افق رسانه منتشر خواهد شد».

وی در گفتگو با آفتاب این انتقال را به دلیل پایان ماموریت خود دانست و گفت: «فضای آزاد رادیو جوان حرکتی رسانه‌ای بود در راستای منافع نظام، اگر رادیو جوان غیر از این می‌بود یعنی فضای آزاد و راحتی نداشت عجیب به نظر می‌رسید. از چارچوب‌های این رادیو نقد و پرسشگری بود که شاهد آن بودیم».

گیل‌آبادی در مورد برنامه‌های خود در اداره کل نمایش‌های رادیو گفت: «‌هر وقت این مسئولیت را پذیرفتم در مورد برنامه‌های خود صحبت می‌کنم، چرا که هنوز نمی‌دانم در کدام قسمت مشغول به کار خواهم شد».

وی در مورد مرکز نمایش‌های رادیو گفت: «مرکز نمایش‌ها یک مرکز بزرگ فرهنگی-هنری است و بسیار مورد توجه سازمان است. در واقع بخش هنری جدی سازمان است که تولید برنامه‌های الف دارد و از جایگاه ویژه و اساسی برخوردار است. به نوعی فرهیختگان و سرشناسان سازمان دراین مرکز جمع شده‌اند. ان شاء الله در آینده نزدیک رادیوی این مرکز هم راه‌اندازی خواهد شد، که در این صورت تبدیل به یک مرکز تحقیقی موثر خواهد شد».

مدیر سابق رادیو جوان در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر و تحولات می‌تواند از عوامل سال نوآوری و شکوفایی باشد، گفت: «شاید، ولی من فکر نمی‌کنم. این اقدام می‌تواند قسمتی از استراژدی سازمان باشد».

وی در مورد تغییر مسیر شبکه و انحراف آن از مواضع قبلی گفت: «هر حرکت رسانه‌ای که شروع می‌شود به فرد بستگی ندارد. حرکت شبکه جوان یک حرکت جمعی و وابسته به پایه‌های نظام است. بچه‌های رادیو جوان فوق‌العاده خلاق و مبتکر هستند. از نمونه‌های خلاقیت آنها می‌توان به سفرنامه صوتی حضرت آقا به شیراز اشاره کرد».

گیل آبادی تغییر موضع شبکه را با تغییر مدیر متناسب دانست و گفت:‌ «به هر حال هر کسی سلایقی دارد و مدیر هر سازمانی مسئول هماهنگی آن مجموعه است به هر حال با تغییر مدیر مواضع و سلایق تغییر می‌کند ولی حرکت جدید رادیو جوان که رو به رشد و پیشرفت است نزولی نخواهد داشت».

مدیر سابق رادیو جوان در مورد پیشنهاد به آقای احمدی مدیر جدید شبکه گفت: «ایشان از دوستان خوب من هستند. ایشان 8-7سال پیش در رادیو جوان بودند بعد در رادیو کرج مشغول شدند و بعد در مرکز گلستان همکاری داشتند. من حتما پیشنهاداتم را به ایشان خواهم گفت. نوع پیشنهادات من در مورد برنامه‌سازی برای جوان است نه درباره جوان. در برنامه‌سازی برای جوان لحن، سلایق، خواسته‌ها، دغدغه‌ها، نیازها و ادبیات جوان مدنظر است. درباره جوان برنامه‌سازی کردن یعنی روش قبلی رادیو جوان، ‌ساختن برنامه‌هایی که همه اقشار به آن توجه کنند و مطالب پیرامون جوان ساخته شود. این تفاوت‌ همان فرق رادیو جوان با دیگر رادیوهاست که منجر به افزایش صد درصدی مخاطب در سه سال گذشته است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
با سلام من محمد از زاهدان هستم کلاً از برنامه های رادیو جوان استفاده میکنم بخصوص اجراهای خانم صداقتی و خانم رفیعی رو و آقایان رضا آفتابی و مرادی رو خیلی دوست دارم وسعی میکنم همیشه تا حد امکان به برنامه های این دوستان که اجرا میکنن گوش بدم و یکی از شنوندهای پروپاقرص برنامه های رادیو جوان هستم خیلی اس ام اس زدم اما تا کنون اس ام اسی از من توی این برنامه ها خوانده نشد و متاسفانه تماس هم نتونستم بگیرم نمیدونم شاید چون بچه زاهدان هستیم زیاد اهمیت به این درخواست های ما داده نمیشه بگذریم و یک خواهش از شما دارم چرا برنامه های رادیو جوان از اینترنت قطع شده هر کار میکنم نمی تونم برنامه جوان ایرانی سلام رو گوش بدم - لازم به ذکر است من برنامه های رادیو جوان را صبح ها از اینترنت گوش میدم و بعد هم چون توی آژانس کار میکنم تنها مونسم رادیو جوان است تا ساعت 2 شب من مخاطب همیشگی شما هستم . موفق و سربلند باشید در پناه خداوند منان یا علی خدا نگهدار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین