کد خبر: ۷۴۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
«سولدو» در بحران

تساوی تراکتور و نساجی در سرمای تبریز

 دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید تا سرمربی کروات تبریزی‌ها در آستانه اخراج قرار بگیرد.
تساوی تراکتور و نساجی در سرمای تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی مازندران امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

محمدرضا اکبریان، محسن سلطانی، علی رعیت و شبیر بهروزی، تیم داوری این بازی را تشکیل داده بودند.

نیمه اول این دیدار به جز دو تعویض اجباری تیم تراکتور اتفاق خاص دیگری نداشت اما در نیمه دوم شاگردان ساکت الهامی در دقیقه ۵۵ توانستند توسط امیرمهدی جانملکی به گل برسند تا تراکتور باز هم در خانه خود از حریفش عقب باشد.

شاگردان زونیمیر سولدو کروات که در این فصل شرایط خوبی را سپری نمی کنند، تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی بیشتر کردند و در آخر موفق شدند در دقیقه ۸۰ توسط هادی محمدی به گل تساوی برسند. در نهایت نیز هر دو تیم به این تساوی رضایت دادند.

تراکتور با این تساوی خانگی ۱۳ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت و نساجی نیز با این مساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده نهم ایستاد.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد مسلمی پور، آرش قادری، رضا دهقان، علی نجفی، علی دشتی، ابوالفضل رزاق پور، شاهین ثاقبی، پیمان بابایی، محمد عباس زاده.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی مرزان، مسعود شجاعی، اکبر صادقی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین