کد خبر: ۷۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
متاسفانه نیرو‌های انقلابی به کار گرفته نمی‌شوند

نماینده مجلس: در دانشگاه‌های ایران ۹۰ درصد لیبرال و ۱۰ درصد انقلابی هستند

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، گفت: فقط ۱۴ درصد دانشگاه‌های ما مهارتی است در صورتیکه باید ۳۰ درصد دانشگاه مهارتی در کشور وجود داشته باشد.
نماینده مجلس: در دانشگاه‌های ایران ۹۰ درصد لیبرال و ۱۰ درصد انقلابی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان، گفت: همدان ظرفیت علمی و معنوی فراوانی دارد و ظرفیت انقلابی استان هر سال رو به رشد بوده‌است.

فلاحی افزود: ما نگران در خطر افتادن هویت اجتماعی هستیم و در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۹۲، ۹۶ و ۱۴۰۰ جریان انقلابی، مقام اول را در همدان، کسب کرده‌است. در دانشگاه‌های ما ۹۰ درصد لیبرال و ۱۰ درصد انقلابی هستند و متاسفانه نیرو‌های انقلابی به کار گرفته نمی‌شوند.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ۳۰ درصد آموزش‌های دانشگاه‌های ما باید آموزش مهارتی باشد، اما الان ۱۴ درصد است. بزرگترین هنرستان غرب کشور را در همدان داریم، اما هیچ امکاناتی ندارد.

ابوالفضل یداللهی اصلان، رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و دانشگاه آزاد استان همدان نیز در این جلسه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که تفکر بسیجی در بدنه دولت ساری و جاری شده است.  کانون دانشگاهیان رسالتی از جهت نقش آفرینی در انتخابات داشت و کاری که در دانشگاهیان استان شروع کردند، نظم دهی نسبت به فعالیت‌ها بود.

وی ادامه داد: ۵۸۳ نفر از اساتید در انتخابات ورود پیدا کردند و روستا به روستا مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح تشویق کردند که انتخابات اصلح صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین