کد خبر: ۷۴۸۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

رئیسی: همه مسوولان به جزیره هرمز توجه خاص داشته باشند

 رییس جمهور در دیدار با مردم جزیره هرمز با اشاره به اینکه نامه های شما دریافت شده و رسیدگی می شود، گفت: نام جزیره هرمز همراه با مقاومت ایستادگی و دشمن شناسی است،شهدای ارزشمندی دارد و همه مسوولان به این جزیره توجه خاص داشته باشند.
رئیسی: همه مسوولان به جزیره هرمز توجه خاص داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رییسی روز جمعه در این دیدار افزود: برای بیان اهمیت جزیره هرمز برای کشور همین بس که مقام معظم رهبری توجه خاص به این جزیره دارند و چند مرتبه به صور خاص اسم آن را برده‌اند.

وی ادامه داد: نشستی با مسوولان جزیره داریم و کارهایی قرار شد برای جزیره هرمز انجام شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مردمی در اینجا بسیار تلاش کردند و هنوز کارهای فراوانی وجود دارد که باید انجام شود، کارهایی به صورت خاص باید برای این جزیره انجام شود.

رییس جمهور گفت: برخی خانواده‌ها مشکل دارند و نامه نوشته‌اند و برخی هم از ابتدای ورود به هرمز نکاتی بیان کردند که توسط بخش پیگیری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در دومین روز از چهاردهمین سفر استانی خود از جزیره گردشگری هرمز هرمزگان دیدن و با مردم این جزیره گفت‌وگو کرد.

رییس روز پنجشنبه چهاردهمین سفر استانی خود را با سفر به هرمزگان آغاز کرد و در بدو ورود به بندرعباس، مرکز این استان وجود فقر و بیکاری در این منطقه پرظرفیت را غیرقابل توجیه دانست.

وی سپس عازم منطقه سیل زده بخش توکهور شهرستان میناب شد و در جریان مسایل و مشکلات مردم آنجا قرار گرفت و با آنان به گفت و گو پرداخت.

روستای زلزله زده گیشان غربی مقصد بعدی سفر ییس جمهور کشورمان در هرمزگان بود که با مردم آنجا نیز گفت و گو کرد و دستورهای لازم را برای تسریع در خدمات رسانی و بازسازی منطقه زلزله زده شهرستان بندرعباس صادر کرد.

برنامه بعدی رییس جمهور دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانشگاهیان و نخبگان هرمزگان بود که عصر پنجشنبه انجام و سپس شورای اداری هرمزگان تشکیل شد.

رییسی در نشست شورای اداری هرمزگان بر اجرای عدالت در تمام ابعاد تأکید کرد و گفت: وجود تبعیض به دلیل اجرا شدن قانون در جایی و اجرا نشدن آن در جای دیگر است.

رییس جمهور کشورمان بر استفاده از نیروهای کارآمد بومی استان در بدنه مدیریتی اداره های دولتی هم تأکید کرد و ابراز داشت: این کار موجب تقویت احساس تعلق آنان می‌شود.

رییسی همچنین صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه یکم دریایی، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و پرسنل این یگان، تصریح کرد: این نمایشگاه اثبات کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست.

۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

جزیره هرمز که تنگه هرمز برگرفته از نام این جزیره است دلیرمردان بزرگی در طول تاریخ تاکنون پرورانده و شهدای زیادی در راه حفظ کیان این منطقه تقدیم کرده و اکنون به سمت یک جزیره درحال توسعه با محوریت گردشگری پیش می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین