کد خبر: ۷۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

دستگیری زورگیران تصادفات ساختگی در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران تصادف ساختگی در تهران خبر داد و گفت: این متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اسلامشهر و پایگاه‌های یکم، دوم و پنجم آگاهی تهران بودند.
دستگیری زورگیران تصادفات ساختگی در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "علیرضا لطفی" در این باره اظهار داشت: در پی زورگیری و کلاهبرداری‌های مشابه در چند نقطه از شهر تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد، اعضای یک باند ۵ نفره در اتوبان و خیابان‌های تهران تصادفات ساختگی ایجاد می‌کردند و با سیاه نمایی، مال باختگان را به دستگاه خود پرداز راهنمایی و سپس با استفاده از سلاح سرد اموال مال باختگان را زورگیری می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: پس از رصدهای اطلاعاتی گسترده، هویت و مخفیگاه اعضای این باند بزرگ شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی های قضائی اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به زورگیری و سرقت پول از شهروندان با شیوه و شگرد سیاه نمایی در تهران اعتراف کردند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار لطفی با بیان اینکه سارقان در اسلامشهر و پایگاه های یکم، دوم و پنجم آگاهی تحت تعقیب پلیس بودند در پایان خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین