کد خبر: ۷۴۹۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

در هوای برفی چگونه برانیم؟

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان به هنگام شروع بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها از ترمز های ناگهانی پرهیز کرده و با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
در هوای برفی چگونه برانیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی»اظهار کرد: با توجه به بارندگی باران در روز های اخیر و برابر اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش برف در مناطق سرد سیر و کوهستانی استان رانندگان حتما ضمن اطمینان از آماده به کاری خودرو، سالم بودن بخاری، برف پاکن، چراغ‌ها خصوصا چراغ‌های مه شکن، باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رانندگان به هنگام شروع بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها از ترمز های ناگهانی پرهیز کرده و با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند، گفت: هنگام بارش، زمان توقف خودروها به علت کاهش اصطکاک سطح معابر با لاستیک خودرو بیشتر شده و باید فاصله طولی بیشتری را با وسیله نقلیه جلویی داشته تا برخوردی اتفاق نیفتد.

کهزادی تصریح کرد: در این شرایط رانندگان بایستی مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و ضمن احتیاط و رعایت فاصله بیشتر با خودروی جلویی با سرعت مطمئنه و پایین‌تر از سرعت‌های درج شده در تابوها رانندگی در مسیرها حرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین