کد خبر: ۷۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

هشدار هواشناسی درباره برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش برف و باران، وزش باد نسبتا شدید، کولاک در مناطق برف‌گیر هستیم.
هشدار هواشناسی درباره برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری
آفتاب‌‌نیوز :

مهران چراغپور گفت: از اواخر وقت فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف و باران، وزش باد نسبتا شدید و کولاک در مناطق برف‌گیر هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از اواخر وقت سه‌شنبه از استان شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین اثر این موج بارشی در کوهرنگ، اردل، غرب لردگان، غرب خانمیرزا، فارسان، جنوب کیار، جنوب بروجن و ارتفاعات و گردنه‌های برف‌‌گیر است.

چراغپور اضافه کرد: لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کولاک برف، کاهش دید و مه دور از انتظار نیست.

وی به مردم استان توصیه کرد، از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند و هنگام تردد از محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان به دلیل وزش باد شدید از پوشش گلخانه‌ها محافظت کنند و شیلات‌داران نسبت به تنظیم آب ورودی به مزارع پرورش ماهی اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین