کد خبر: ۷۴۹۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر شهرستان بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۴ سارق زورگیر که در سطح شهرستان بویراحمد اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.
دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر شهرستان بویراحمد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار" کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار واصله مبنی بر چند فقره زورگیری در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی ۴ نفر از سارقان را شناسایی و طی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به آنان را نیز توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری در ابتدا منکره انجام هر گونه سرقت بوده، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و مقادیری آلات جرم از قبیل؛ یک قبضه اسلحه وینچستر، یک قبضه شمشیر، یک عدد تیزبر، یک عدد زنجیر و تعدادی تلفن همراه و ... از آنان کشف و ضبط و به ۷ فقره سرقت با همدستی چند نفر دیگر در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند.

سردار مصطفایی عنوان کرد: تلاش جهت دستگیری دیگر متهمان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در خصوص شیوه و روش سارقان تصریح کرد: این متهمان با کمین کردن در مسیر‌های خلوت ابتدا سوژه‌های خود را شناسایی کرده او را تحت نظر قرار می‌دادند و در فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و اقلام با ارزش آن‌ها کرده و با خودرو نیز متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به ابراز رضایت شهروندان و مالباختگان از اقدامات به موقع پلیس در خصوص دستگیری این باند سرقت بیان کرد: برخورد پلیس با عاملان جرایم خشن بی امان خواهد بود و این موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین