کد خبر: ۷۴۹۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

برف و باران شدید در بیشتر مناطق کشور / پلیس: سفر‌های خود را به تعویق بیندازید

معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور با اعلام اینکه این روزها شرایط مناسبی برای سفر نیست از شهروندان خواست سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوا به تعویق بیندازند.
برف و باران شدید در بیشتر مناطق کشور / پلیس: سفر‌های خود را به تعویق بیندازید
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیاووش محبی یکشنبه شب در یک ارتباط زنده تلویزیونی همچنین درباره محورهای مسدود شده نیز گفت: در استان کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در استان سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در استان هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محورهای روستایی و فرعی در استان های دیگر بسته شده است.

او ادامه داد: همکاران سازمان راهداری در تلاش برای بازگشایی محورها هستند.

وی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روزها را دارند توصیه کرد در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ داشته باشند چرا که به گفته او تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل ها حضور دارد و اجازه تردد نخواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام کاهش دمای هوا تا ۹ درجه در اغلب مناطق کشور از امروز (یکشنبه) گفت: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال‌غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و غرب تهران، بارندگی‌ها تقویت می‌شود.

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت آب و هوا عنوان داشت: شدت بارش‌ها امروز برای استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، نیمه جنوبی فارس، کرمان، هرمزگان، جزایر شرقی خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و خراسان جنوبی است. روز (دوشنبه) بارش‌ها به غرب اصفهان و جنوب‌غرب کشور اکشیده خواهد شد و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

گودرزی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر، بالاآمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر نیز در استان‌های پربارش پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد. آب‌های دریای‌خزر برای امروز و دوشنبه و آب‌های خلیج‌فارس تا سه‌شنبه مواج و متلاطم است.

وی ادامه داد: هم زمان با ورود سامانه بارشی از امروز کاهش دمای ۷ تا ۹ درجه در مناطق شمال‌غرب و سواحل دریای‌خزر و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب‌غرب، مرکز و شرق کشور، پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین