کد خبر: ۷۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

تعطیلی ادارات اردبیل تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندرای اردبیل اعلام کرد که به علت مشکلات ناشی از برف سنگین فعالیت دستگاههای اجرایی در ۹ شهرستان استان روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح شروع خواهد شد.
تعطیلی ادارات اردبیل تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم دبیر افزود: تنها در شهرستان‌های پار سآباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان از این امر مستثنی بوده و ادارات در آن‌ها به روال گذشته فعال خواهند بود.

به گفته وی، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نیز در تمامی مناطق استان همانند گذشته به شهروندان ارایه خدمات خواهند داد.

بارش برف روز دوشنبه نیز در استان ادامه یافته و در اغلب مناطق برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و سردی هوا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اردبیل، ارشق، سرعین، مشگین‌شهر، لاهرود، خلخال، خورش‌رستم، کوثر، نمین، نیر و هیر تعطیل می‌باشد.

بر اساس این اطلاعیه تمام آموزش‌ها در این مقاطع به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد.

همچنین آزمون‌های حضوری لغو و به روز‌های بعد موکول می‌شود و امتحانات نهایی پایه دوازدهم داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معابر شهر اردبیل را برف حجیمی به ارتفاع حدود ۵۰ سانتیمتر پوشانده و ارتفاع برف به سبب کولاک شدید در بعضی کوچه‌ها و محله‌های واقع در شهرک‌های مرتفع حاشیه اردبیل به بیش از این میزان رسیده است.

تمام ارگان‌های خدمات رسان و امدادرسان استان اردبیل از جمله شهرداری، هلال احمر، راه و شهرسازی و دیگر ارگان‌های عضو کارگروه مدیریت بحران این استان به آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین