کد خبر: ۷۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

تعطیلی ادارات اردبیل تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندرای اردبیل اعلام کرد که به علت مشکلات ناشی از برف سنگین فعالیت دستگاههای اجرایی در ۹ شهرستان استان روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح شروع خواهد شد.
تعطیلی ادارات اردبیل تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم دبیر افزود: تنها در شهرستان‌های پار سآباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان از این امر مستثنی بوده و ادارات در آن‌ها به روال گذشته فعال خواهند بود.

به گفته وی، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نیز در تمامی مناطق استان همانند گذشته به شهروندان ارایه خدمات خواهند داد.

بارش برف روز دوشنبه نیز در استان ادامه یافته و در اغلب مناطق برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و سردی هوا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اردبیل، ارشق، سرعین، مشگین‌شهر، لاهرود، خلخال، خورش‌رستم، کوثر، نمین، نیر و هیر تعطیل می‌باشد.

بر اساس این اطلاعیه تمام آموزش‌ها در این مقاطع به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد.

همچنین آزمون‌های حضوری لغو و به روز‌های بعد موکول می‌شود و امتحانات نهایی پایه دوازدهم داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معابر شهر اردبیل را برف حجیمی به ارتفاع حدود ۵۰ سانتیمتر پوشانده و ارتفاع برف به سبب کولاک شدید در بعضی کوچه‌ها و محله‌های واقع در شهرک‌های مرتفع حاشیه اردبیل به بیش از این میزان رسیده است.

تمام ارگان‌های خدمات رسان و امدادرسان استان اردبیل از جمله شهرداری، هلال احمر، راه و شهرسازی و دیگر ارگان‌های عضو کارگروه مدیریت بحران این استان به آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین