کد خبر: ۷۴۹۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
شریعتمداری همچنان بر ادعای تکذیب شده "دیدار خاتمی و سوروس" اصرار دارد

پاسخ تند صادق خرازی به اتهامات تکراری حسین شریعتمداری علیه خاتمی

صادق خرازی خطاب به حسین شریعتمداری نوشت: شما بار‌ها به کذب و دروغ مدعی شدید جناب آقای خاتمی با سوروس دیدار داشته اند. با وجود تکذیب رسمی ایشان و همه افرادی که در جریان هستند از جمله بنده‌ی کمترین که مستشار موتمن و مشاور ارشد سیاسی ایشان بوده‌ام و کاملا آن را رد کرده‌اند.
پاسخ تند صادق خرازی به اتهامات تکراری حسین شریعتمداری علیه خاتمی
آفتاب‌‌نیوز :

صادق خرازی خطاب به حسین شریعتمداری نوشت: واقعا تصور می‌کنید فردی با پروتکل‌های امنیتی و حفاظتی آقای خاتمی و یا در این سطح می‌تواند بدون اطلاع سفارت و مسولین و مشاورین خود که همواره در زیر چشمان تیز بین نهاد‌های امنیتی هستند با کسی دیدار کند و کسی از آن خبر نداشته باشد؟

صادق خرازی در واکنش به طرح مجدد اتهامات قدیمی حسین شریعتمداری علیه سید محمد خاتمی نوشت:

جناب آقای حسین شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان

شما بار‌ها به کذب و دروغ مدعی شدید جناب آقای خاتمی با سوروس دیدار داشته اند. با وجود تکذیب رسمی ایشان و همه افرادی که در جریان هستند از جمله بنده‌ی کمترین که مستشار موتمن و مشاور ارشد سیاسی ایشان بوده‌ام و کاملا آن را رد کرده‌اند و کرده ام، مجددا بر این خلاف گویی پافشاری کرده اید. پرسش اصلی این جانب این است این دیدار در کجا و در چه زمانی با حضور چه افرادی انجام شده است که هیچ نهاد امنیتی و مسئولی جز شما از آن خبر ندارد.

واقعا تصور می‌کنید فردی با پروتکل‌های امنیتی و حفاظتی آقای خاتمی و یا در این سطح می‌تواند بدون اطلاع سفارت و مسولین و مشاورین خود که همواره در زیر چشمان تیز بین نهاد‌های امنیتی هستند با کسی دیدار کند و کسی از آن خبر نداشته باشد؟ جالب است بدانید جناب آقای خاتمی چه در دوران ریاست جمهوری و چه پس از آن، در صورتی که از دیدگاه مقام معظم رهبری مطلع می‌شدند علیرغم دیدگاه خود، نظر و دیدگاه رهبری را رجحان می‌دادند و یک گام در سیاست خارجی بدون هماهنگی با مقامات انجام ندادند این که تهمت بزنید کار ساده‌ای ست.

آقای شریعتمداری

شما یا می‌دانید دروغ می‌گویید یا نمی‌دانید. اگر آگاهانه دروغ می‌گویید که دچار یک ماکیاولی پیش افتاده و مبتذل شده‌اید که سال‌ها ست که جامعه ما دیگر در دام آن نمی‌افتد. در این صورت شما فیلم ساز خوبی نیستید. فیلم‌ها و سناریو‌های شما نه فروش مردمی خوبی دارد و نه مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرد. یا در حالت دوم شما فکر می‌کنید که راست می‌گویید که در این حالت دچار سندروم مرد شکاک شده‌اید که به هر کسی و هر چیزی شک دارید و با این شک‌ها در این مدت جز آسیب و تخریب نفوس تولیدی نداشتید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین