کد خبر: ۷۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

مسیر ارتباطی ۶۵ روستای تکاب را مسدود شد

فرماندار تکاب گفت: راه دسترسی ۶۵ روستای این شهرستان براثر بارش شدید برف و کولاک مسدود شده‌است.
مسیر ارتباطی ۶۵ روستای تکاب را مسدود شد
آفتاب‌‌نیوز :

امیر ستوده فر افزود: این روستاها در بخش‌های مرکزی و تخت‌سلیمان واقع شده‌اند که هم‌اینک تردد در آنها جریان ندارد و بازگشایی و برف‌روبی این محورها آغاز شده است.

وی با اشاره به کندی تردد در جاده‌های تکاب بیان کرد: همچنین به علت کولاک شدید راه‌های دسترسی به استان‌های کردستان و زنجان از محورهای تکاب - دوراهی ایرانخواه و تخت‌سلیمان - دندی نیز از شب گذشته مسدود شده‌است.

فرماندار تکاب اظهارداشت: همچنین بارش شدید برف موجب قطع شدن جریان گاز روستای سخت‌گذر آی قلعه سی بخش مرکزی و قطعی شبکه آب شرب روستای قینرجه در بخش تخت سلیمان شد.

ستوده فر اضافه‌کرد: علاوه بر این برق چهار روستای دورافتاده و سخت‌گذر "چهارطاق"، "ساریجالو"، "قوشخانه علیا" و "چیچکلو دربند" براثر بارش شدید برف قطع شده‌است.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امدادی و خدماتی تکاب برای رفع خرابی زیرساخت‌های آسیب‌دیده از برف و ترمیم و وصل دوباره جریان گاز، آب و برق روستاهای خسارت دیده بلافاصله آغازشده و ادامه‌دارد اضافه‌کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب با همه امکانات و ماشین‌آلات خود از عصر روز گذشته، یکشنبه مشغول برف روبی جاده‌های بین شهری هستند و با تلاش آنان محورهای تکاب - شاهیندژ و تکاب - بیجار شب گذشته و صبح امروز باز بود.

بارش برف و کولاک از شب گذشته شهرستان سردسیر و کوهستانی تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بنابر اعلام اداره هواشناسی بارش برف در مناطق روستایی و ارتفاعات به ۳۰ سانتیمتر رسیده‌است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین