کد خبر: ۷۴۹۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
تبلیغات

چگونه در قائم‌شهر سوئیت و کلبه جنگلی اجاره کنیم؟

قبل از اجاره‌ی سوئیت ازآب و هوا و مکانی که سوئیت در آن قرار دارد مطلع شوید و سوئیت خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا اگر سوئیتی را اجاره کنید و بعدا پشیمان شوید باید هزینه‌ی کنسلی آن سوئیت را پرداخت کنید
چگونه در قائم‌شهر سوئیت و کلبه جنگلی اجاره کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

قائم‌شهر یکی از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر‌های استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم شهر می‌باشد که در ناحیه‌ی البرز مرکزی قرار گرفته و در گذشته آن را شاهی می‌نامیدند. این شهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهر‌های مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران می‌باشد.

جاذبه‌های گردشگریو جنگلی قائم شهر

این شهر به دلیل داشتن فرهنگ و تمدن کهن و طبیعت زیبای جلگه‌ای و مکان‌های تاریخی و هوای معتدل سالانه جمعیت بسیاری از مسافران را به خود جذب می‌کند. قائم شهر مراکز تاریخی‌ای از جمله سه تپه باستانی گرد کوهجمنان، تپه باستانی طالاقانی، برج آرامگاهی سید محمد زرین نوا می‌باشد. این شهرستان دارای اماکن مذهبی نظیر امام زاده یوسف رضا و یا ارامگاه علامه فقیه شیخ طبرسی است.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری قائم شهر می‌توان موارد زیر را نام برد:

برنجستانک روستایی که در قسمت جنوبی قائم شهر واقع شده است که در اطراف این روستا جنگل، سد و دریاچه‌ای زیبا قرار دارد. جنگل و دریاچه در کنار یکدیگر منظره‌ای زیبا و دیدنی ساخته که مسافران زیادی را جذب می‌کند.

دریاچه گل پل در روستای برنجستاک قرار دارد که از دوحوضه‌ی بزرگ تشکیل شده است و آب شیرین این دریاچه باعث ایجاد شرایط زندگی برای پرندگان و ماهیان شده است. در اطراف این دریاچه سوئیت‌های مسافرتی در نظر گرفته شده است که گردشگران می‌توانند برای استراحت از آن‌ها استفاده کنند.

پارک جنگلی تلار در انتهای جاده‌ی نظامی واقع شده است. در این پارک دریاچه‌ای به نام نظامی قرار دارد که فضای مناسبی را برای استراحت و استفاده از محیط زیبای جنگلی به وجود آورده است. این پارک با داشتن درختان قدیمی و سرسبز طرفداران زیادی دارد.

روستای کرچنگ یکی از روستا‌های زیبا و دیدنی قائم شهر است که در این روستا تالابی با همین نام در دل جنگل قرار دارد که دارای منظره‌ای تماشایی می‌باشد. این تالاب به دلیل زیبایی محیط و هوای مساعد گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند.

سد زمزم سدی که از گونه‌ی خاکی است و در روستای برنجستانک قرار گرفته است. این سد ابتدا به منظور ذخیره سازی آب و به کار گیری برای تامین آب در دوران خشکسالی و کم آبی ساخته شده بود، اما امروزه این سد نقش جاذبه گردشگری را هم ایفا می‌کند.

پل اجری بالاتجن پلی که در دوران قاجار در روستای استر آباد محله ساخته شده. این پل روی رودخانه‌ی تجن جای گرفته و دو بخش روستا را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

جنگل کوتنا جنگلی در روستای کوه تنها وجود دارد. این جنگل یکی از بهترین دیدنی‌های قائم شهر است که در موقعیت مناسبی از روستا قرار گرفته است و برای رفت و آمد به آن باید از درون دشت‌ها و شالیزار‌های چشم نواز و خوش منظر گذر کرد.

باتوجه به اوضاع طبیعی این شهر بارش و رطوبت جهت ایجاد پوشش گیاهی فراهم است. در این شهر فصل خشک به طور کامل وجود ندارد و شروع جنگل قائم شهر از کوه پایه‌های البرز شمالی است که دارای حداکثر بارندگی می‌باشد. به طور کلی جنگل‌ها در حاشیه قائم شهر دارای تراکم بیشتری می‌باشد و انواع درختان مانند راش، مم، توسکا، کلهر ملج انجیلی و... می‌توان دید.

چگونه در قائم شهر سوئیت و کلبه جنگلی اجاره کنیم؟

چگونه در قائم شهر سوئیت و کلبه اجاره کنیم؟

برای سفر به قائم شهر ابتدا باید یک اقامتگاه ارام و مناسب انتخاب کنید تا سفر آرام و بدون خستگی را داشته باشید. برای اجاره‌ی سوئیت در قائم شهر می‌توانید به صورت اینترنتی یا به صورت حضوری اقدام کنید. اگر می‌خواهید در زمان صرفه جویی کنید و سفر راحتی داشته باشید بهتر ات سوئیت را به صورت اینترنتی رزرو کنید تا نیاز نباشد پس از رسیدن به مقصد به دنبال سوئیت مناسب بگردید.

اگر سوئیت را به صورت انلاین اجاره کنید می‌توانید به محض رسیدن به مقصد و با آرمش کامل در سوئیت خود مستقر شده و استراحت کنید. سپنجا این امکان را در سایت sepanja.com فراهم کرده تا از میان تعداد بسیاری سوئیت مناسب برای اقامت سوئیت متناسب با سلیقه و نیاز خودتان را انتخاب کرده و برای اقامت رزرو کنید.

در هنگام اجاره‌ی سوئیت بهتر است به مواردی توجه کنید تا در طول سفر خود با مشکلی مواجه نشوید. این موارد عبارتند از:

  • اگر بعد از اجاره‌ی سوئیت متوجه شدید ملک اجاره‌ای دارای نقص یا معیوب بوده است می‌توانید قرارداد اجاره‌ی سوئیت را فسخ کنید در غیر این صورت صاحب ملک وظیفه دارد نقص و عیب را در ملک برطرف کند.

چگونه در قائم‌شهر سوئیت و کلبه جنگلی اجاره کنیم؟

اگر حادثه‌ای برای ملک اتفاق بیوفتد مسئولیت آن بر عهده‌ی مستاجر است پس قبل از ساکن شدن در سوئیت خود همه چیز را با دقت برسی کنید.

-برخی از صاحبان سوئیت امکان گرفتن جشن و پارتی و مهمانی‌های خصوصی و خانوادگی را نمی‌دهند بنابراین قبل از اجاره‌ی سوئیت درصورتی که تصمیم به گرفتن جشن و پارتی یا تولد را دارید حتما با صاحب خانه هماهنگ کنید، زیرا در صورت اجاره‌ی سویت و گرفتن پارتی و مهمانی بدون اجازه و هماهنگی علاوه بر داشتن جریمه نقدی به صورت قانونی نیز برخورد خواهد شد.

-درصورت داشتن حیوان خانگی ابتدا از مالک ملک اجازه بگیرید، زیرا بعضی از صاحبان سوئیت اجازه بردن حیوان خانگی به ملک خود را نمی‌دهند.

-بعد از پرداخت وجه یک فیش از مالک خانه برای اطمینان دریافت کنید تا بعدا هزینه‌ی اجاره توسط مالک افزایش نیابد.

-اگر به صورت اینترنتی خرید می‌کنید از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد همچون سپنجا سوئیت خود را اجاره کنید.

-از مالک ملک بخواهید عکس‌هایی از داخل و بیرون منزل برای شما ارسال کند تا شما هم از داخل منزل دیدن کنید و هم مطمئن شوید بیرون از منزل عاملی برای بر هم زدن آرامش شما وجود نداشته باشد.

-قبل از اجاره‌ی سوئیت ازآب و هوا و مکانی که سوئیت در آن قرار دارد مطلع شوید و سوئیت خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا اگر سوئیتی را اجاره کنید و بعدا پشیمان شوید باید هزینه‌ی کنسلی آن سوئیت را پرداخت کنید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین