کد خبر: ۷۴۹۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

موتور سوار گم‌شده در برف و کولاک خلخال نجات یافت

امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال یک موتور سوار را که گرفتار برف و کولاک در یکی از جاده‌های روستایی شده و راه خود را گم کرده بود از مرگ حتمی نجات دادند.
موتور سوار گم‌شده در برف و کولاک خلخال نجات یافت
آفتاب‌‌نیوز :

مسئول عملیات و امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال گفت: این مرد ۳۴ ساله که با موتور سیکلت در جاده روستایی کوثر ،پروچ به خلخال در حال مراجعت به محل سکونت خود بود گرفتار کولاک برف شده و برف و سرما او را زمین گیر کرده بود .

روح الله علیزاده اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از دریافت تماس فردی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد و درخواست کمک به منطقه اعزام و پس از طی مسافت ۱۰ کیلومتر در جاده برفی رد موتورسیکلت را در جاده تعقیب کرده و به یک دستگاه موتور بی راکب رسیدند.

وی بیان کرد: جستجوی امدادگران تا ساعت‌ها ادامه یافت و در نهایت در فاصله ۷۰۰ متری از محل رها شدن موتورسکلت، راکب از حال رفته موتورسیکلت در میان برف و کولاک پیدا و از مرگ حتمی نجات یافت.

وی اظهارکرد: فرد پیدا شده در میان برف از روز گذشته از مرکز بخش فیروز آباد شهرستان کوثر که محل کار وی بوده به قصد منزل خود در شهر خلخال با موتور سیکلت حرکت و پس از ۱۰گرفتاری در میان برف و کولاک در نزدیکی روستای گزاز از حال رفته بود.

علیزاده ادامه داد: پس از یافتن این موتور سیکلت سوار ، سریعا اقدامات اولیه نجات وی از سوی امدادگران انجام و سپس به بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال انتقال یافت و هم اکنون حال عمومی این مرد ۳۴ ساله خوب و رضایت بخش است .

مسئول عملیات و امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال همچنین گفت: با کمک نجات‌گران این جمعیت سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در برف و یخ راه‌های ارتباطی این شهرستان نجات یافتند.

علیزاده اظهار کرد: در طول شب گذشته و امروز رانندگان و سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک جاده‌های خلخال به فیروز آباد ، خلخال به کوثر و خلخال به اسالم به کمک امدادگران این جمعیت امداد رسانی و به مسیرهای خودهدایت شدند.

همچنین با تلاش امدادگران و نجات‌گران پایگاه جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر، رانندگان و سرنشینان ده‌ها خودروی زمین‌گیر شده در میان برف و کولاک جاده در کیلومتر ۷۰ محور اردبیل به سرچم امداد رسانی به مسیرهای خود هدایت شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین