کد خبر: ۷۴۹۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

بارش سنگین کرمانشاه را غافلگیر کرد / در آماده‌باش صددرصدی هستیم

بارش سنگین برف از صبح امروز کرمانشاهیان را غافلگیر کرده است، رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه شریان‌های اصلی کرمانشاه باز است از همشهریان خواست که حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و از سلامت وسایل گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.
بارش سنگین کرمانشاه را غافلگیر کرد / در آماده‌باش صددرصدی هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ دستغیب در خصوص وضعیت راه‌های استان، اظهار داشت: مسیرهای فرعی و روستایی منطقه اورامانات به طور کلی مسدود می‌باشد و همین طور روستاهای کوزران، گهواره و محور حیدریه (مل نی‌) به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

وی تصریح کرد:کلیه‌ی مسیرهای اصلی در استان کرمانشاه باز است و محورهای سرپل ذهاب به اسلام آباد غرب؛ گیلانغرب به اسلام آباد غرب و اسلام آباد غرب به کرمانشاه با توجه به شروع بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: در کلیه محورهای شرق استان کرمانشاه تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر است البته این تا زمانی است که شاهد بارش برف نباشیم؛ در مابقی مسیرها نیز تردد فقط با زنجیر چرخ انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به شرایط جوی استان تا پایان هفته اظهار داشت : از کلیه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم که از ترددهای بی مورد در سطح استان بپرهیزند و در صورت امکان از زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی و سالم بودن خودرو خود اطمینان داشته باشند.

وی در پایان گفت: هم اکنون در سطح استان کرمانشاه ۶۱ تیم گشت در پلیس راه‌ها مستقر هستند و کلیه راهدارخانه‌ها به صورت صددرصد در آماده باش هستند و خوشبختانه تجهیزات خودرویی به اندازه کافی در اختیار داریم و نمک پاشی به موقع در سطح جاده‌ها انجام می‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین