کد خبر: ۷۴۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۰:۱۱
با حضور ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و ...

ادامه ساخت «درباره الی» در شمال کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی «درباره الی...» به كارگردانی اصغرفرهادی در شمال كشور مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش سرویس هنر آفتاب، این فیلم سینمایی با بازی گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و مانی حقیقی مقابل دوربین رفته است. چهارمین فیلم سینمایی فرهادی، داستان زندگی چند خانواده را روایت می كند كه برای گذراندن تعطیلات سه روزه به شمال كشور سفر كرده اند.

«درباره الی...» براساس فیلمنامه ای از فرهادی تهیه می شود و مؤسسه فرهنگی هنری سیمای مهر به همراه سید محمود رضوی به عنوان سرمایه گذار در امر تهیه، فرهادی را همراهی می كنند.

شایان ذكر است محمدمهدی عسگرپور به عنوان مشاور پروژه، فرهادی را در تهیه این فیلم سینمایی یاری می دهد. عسگرپور طی سال گذشته مستند سه قسمتی «امام در تبعید» را در مركز سیما فیلم مقابل دوربین برده بود. این مستند ماجرای چگونگی تبعید حضرت امام خمینی(ره) به تركیه و مدت اقامت ایشان در آن كشور و حوادث بعدی آن را به تصویر كشیده است.

در گروه بازیگران این فیلم مریلا زارعی، رعنا آزادی ور، پیمان معادی، احمد مهرانفر و صابر ابر نیز حضور دارند.

پشت دوربین این فیلم سینمایی حسین جعفریان به عنوان مدیر فیلمبرداری ایستاده است. صدابرداری «درباره الی...» نیز به عهده حسن زاهدی است. سایر عوامل پشت صحنه عبارتند از: طراح گریم: مهرداد میركیانی، مدیر تولید: محمدصادق آذین، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا قربانی، دستیار دوم: احسان بیگلری، منشی صحنه: مریم نراقی، عكاس: سیاوش نقشبندی و مجری طرح: سیدمحمود رضوی.
«درباره الی...» به نویسندگی، كارگردانی و تهیه كنندگی اصغر فرهادی در حال تولید است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین