کد خبر: ۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۰:۳۶
در یک کنفرانس صهیونیستی ضد ایرانی در دانشگاه وین مطرح شد

سناریوی استفاده از سلاح های نا متعارف علیه ایران

فلسفه انقلاب اسلامی مارکسیستی است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز شنبه این هفته کنفرانسی مبنی بر حمله به ایران در دانشگاه وین اتریش با عنوان فشار بر ایران «Stop the bomb»، برگزار شد. 

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، در این کنفرانس که «benny morris» از مورخان صهیونیست، « Yossi Melman»، از روزنامه صهیونیستی هاآرتض، «Paulo Casaca»، به نمایندگی از اتحادیه اروپا و «Patrick clawson»، به عنوان مسئول انسیتوی خاور نزدیک دانشگاه واشنگتن شرکت داشتند، کلاوسون بدون توجه به اظهار صداقت ایران در روابط خارجی و پیشینه تاریخی ایران مبنی بر صلح با سایر کشورها، فلسفه انقلاب اسلامی را نوعی برنامه مارکسیستی نامید که هدف اصلی اش نابودی غرب است!

همچنین در این کنفرانس، بنی موریس بیان داشت که سناریو بدین ترتیب خواهد بود که ابتدا اسراییل از اسلحه های متعارف برای نابودی ایران استفاده می کند و اگر نتیجه نگرفت باید و می تواند از سلاح های نامتعارف نیز علیه ایران استفاده کند. 

وی افزود، درست است که در حالت دوم تعداد بسیار زیادی از مردم بی گناه کشته خواهند شد ولی باز از یک هلوکاست اتمی ضد اسراییل بهتر است.
 
آگاهان مسائل سیاسی در اتریش با اظهار تعجب از برگزاری چنین کنفرانسهایی در دانشگاه وین اتریش، اینگونه کنفرانسها را بیشتر یک کمپینگ ضد ایرانی نامیدند تا یک کنفرانس شایسته دانشگاه. 

شایان ذکر است، به علت احتمال ایجاد درگیری اجازه حضور به خبرنگار ایرنا در این کنفرانس داده نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین