کد خبر: ۷۴۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۸

اختصاص110 میلیون ریال به برگزیدگان جشنواره سینمایی بم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بیش از یكصد و ده میلیون ریال جایزه به برگزیدگان هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_منطقه یك اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار هنری آفتاب، روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران اعلام كرد: در هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_منطقه یك كه اواخر خرداد ماه در شهر بم برگزار می شود، جوایز بخش فیلم به شرح زیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد. تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین فیلم در بخش جستجوی حقیقت، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین فیلم در بخش چشم انداز سرزمین زیبای ما، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین كارگردانی، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین تحقیق یا فیلمنامه، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین تصویربرداری، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین تدوین، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین صدابرداری یا صداگذاری، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین فیلم پویانمایی، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین فیلم مستند، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین فیلم داستانی، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به بهترین فیلم تجربی، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به برترین استعداد جوانٍ، تندیس جشنواره و مبلغ 7 میلیون ریال به بهترین فیلم، تندیس جشنواره و مبلغ 6 میلیون ریال به بهترین تهیه كننده یا مجری طرح.

همچنین در بخش فیلمنامه نیز هیأت داوران این جشنواره جوایز زیر را به برگزیدگان اهدا خواهد كرد: تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون ریال به بهترین فیلمنامه با موضوع داستانی، مبلغ 3 میلیون ریال به بهترین فیلمنامه با موضوع مستند، مبلغ 3 میلیون ریال به بهترین فیلمنامه با موضوع پویانمایی، مبلغ 3 میلیون ریال به بهترین فیلمنامه با موضوع تجربی.

این گزارش می افزاید تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه 10 میلیون ریال حمایت از تولید اثر فوق از سوی ستاد مركزی انجمن سینمای جوانان ایران اهدا خواهد شد.
 
در بخش پوستر فیلم هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_منطقه یك سه جایزه ذیل به برگزیدگان اهدا خواهد شد: تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال به بهترین طراح پوستر به عنوان نفر اول، تندیس جشنواره و مبلغ 1 میلیون و پانصد هزار ریال به نفر دوم، تندیس جشنواره و مبلغ 1 میلیون ریال به نفر سوم.

همچنین هیأت داوران بخش عكس این جشنواره،‌ تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به عكس اول، دیپلم افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال به عكس دوم، لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال به عكس سوم، تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون ریال به برترین استعداد جوان اهدا خواهند نمود.
 
گفتنی است هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان_منطقه یك با حضور استانهای خراسان جنوبی، یزد، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، كرمان، مركزی و هرمزگان در شهر بم برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین