کد خبر: ۷۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

مزیت‌های کلاس زبان خصوصی

امروزه یادگیری زبان دوم یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی است که هر فرد باید به آن بپردازد. این موضوع تنها به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده است ختم نمی‌شود و شما اگر بتوانید جدا از زبان مادری تان زبان دیگری را یاد بگیرید در بسیاری از موقعیت‌ها می‌توانید شرایط بهتر و مناسب تری را داشته باشید.
مزیت‌های کلاس زبان خصوصی
آفتاب‌‌نیوز :

یادگیری زبان به شکل‌های مختلف می‌تواند انجام گیرد که یکی از آن‌ها شرکت در کلاس خصوصی زبان است که شما می‌توانید با آن زبان دلخواه خود را آموزش ببینید.

شاید برای تان این سوال مطرح شود که آموزش زبان آن هم با کلاس خصوصی بهتر است یا کلاس‌های گروهی که برای پیدا کردن پاسخ این سوال پیشنهاد می‌شود مطلب زیر را مطالعه نمایید که به شما برای انتخاب کلاس مناسب کمک خواهد کرد.

چه کسانی بهتر است در کلاس زبان خصوصی شرکت نمایند؟

آیا کلاس زبان انگلیسی مختص افراد خاصی است؟ یا هر کسی می‌تواند در کلاس زبان خصوصی شرکت نماید؟

مسلما پاسخ این سوال این است که بله هر کسی می‌تواند در کلاس زبان خصوصی شرکت کند، اما آیا کلاس زبان خصوصی مناسب هر فردی هست یا خیر جای بحث دارد.

کلاس زبان خصوصی براساس ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای برخی از افراد باشد از جمله کسانی که می‌خواهند در مدت زمان کم و در یک زمان محدودتری به یادگیری زبان بپردازند.

برخی از افراد برای شرکت در کلاس‌های گروهی و یادگیری و صحبت کردن اعتماد به نفس کافی را ندارند و از اینکه توسط دیگر افراد مورد قضاوت قرار بگیرند فراری هستند با اینکه یادگیری زبان را بسیار دوست دارند در نتیجه ترجیح می‌دهند تا در کلاس زبان خصوصی به یادگیری بپردازند.

برخی از افراد نیز به دلیل شرایطی که دارند نمی‌توانند تایم خود را با تایم کلاس‌های گروهی تنظیم کرده و در این کلاس‌ها شرکت کنند در نتیجه براساس زمانی که دارند مجبور هستند در کلاس خصوصی زبان را آموزش ببینند.

پس اینکه بدانیم چه کلاسی مناسب ما است و سپس اقدام به یادگیری نماییم می‌تواند مهم باشد.

ویژگی‌های کلاس زبان خصوصی و تفاوت آن با دیگر کلاس‌ها

کلاس خصوصی همانطور که بیان شد با توجه به شرایط افراد می‌تواند برای یادگیری بسیار مناسب باشد و در بسیاری از مواقع توصیه می‌شود که حتما برخی به یادگیری زبان با کلاس خصوصی بپردازد.

اولین مزیت این کلاس‌ها این است که استاد تمامی زمان کلاس را تنها صرف یک زبان آموز خواهد کرد و برخلاف کلاس‌های گروهی که استاد باید در طول کلاس برای چند نفر وقت گذاشته و در برخی از مواقع به دلیل وقت کلاس شاید فرصت پاسخ گویی به تمامی سوالات و موارد امکان پذیر نباشد، اما در کلاس خصوصی این موضوع وجود نداشته و شما براحتی به دلیل زمانی که استاد در اختیار دارد می‌توانید از تمامی زمان کلاس برای خودتان بهره ببرید.

اینکه شما در هر زمانی که بتوانید کلاس داشته باشید و براساس شرایط خود در کلاس شرکت کنید دیگر ویژگی مهم کلاس خصوصی است و در این حالت می‌توانید براحتی و بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای به یادگیری زبان بپردازید.

در کلاس خصوصی شما براحتی و با هماهنگی استاد می‌توانید کلاس خود را اگر قادر به شرکت در جلسه‌ای نباشید کنسل کنید و به یک زمان دیگر منتقل نمایید که این موضوع در کلاس‌های گروهی امکان پذیر نخواهد بود و شما جلسه مورد نظر را از دست خواهید داد.

مدت زمان یادگیری در کلاس‌های خصوصی کمتر بوده یعنی طول دوره یادگیری بدلیل زمانی که استاد می‌تواند در کلاس برای زبان آموز اختصاص دهد باعث می‌شود تا روند کلاس خصوصی تندتر باشد. در نتیجه شما می‌توانید در زمان کوتاه تری دوره‌های آموزشی را به پایان برسانید.

البته در این خصوص یک نکته قابل ذکر است که این زمان یادگیری براساس هر فرد می‌تواند متفاوت باشد، زیرا تمامی افراد از یک شرایط یکسان برخوردار نمی‌باشند.

حالا با توجه به این توضیحات و دلایل مطرح شده به نظرتان کلاس خصوصی مناسب شما است؟

کلاس زبان خصوصی در موسسه زبان دهخدا آنلاین و حضوری

موسسه زبان دهخدا برای تمامی زبان‌هایی که در این موسسه برگزار می‌شود کلاس خصوصی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند که کلاس‌های حضوری در موسسه یا در محل کار یا منزل زبان آموزان بوده و کلاس‌های آنلاین در بهترین و بروزترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین برگزار می‌شوند.

تمامی کلاس‌ها چه آنلاین و چه حضوری توسط سوپروایزر‌های هر دپارتمان بررسی می‌شوند و با توجه به نیاز کلاس به بهبود روند کلاس با مشورت استاد خواهند پرداخت.

روش تدریس در این کلاس‌ها از بروزترین روش‌ها و متد‌های روز دنیا بوده و از بهترین منابع آموزشی برای آموزش زبان مورد نظر استفاده می‌شود.

همچنین دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین المللی نیز براساس نیاز زبان آموزان به صورت خصوصی در این موسسه برگزار می‌شود.

تعیین سطح و مشاوره به صورت رایگان بوده و فقط کافی است با موسسه تماس گرفته تا در سریع‌ترین زمان وقت تعیین سطح برای شما در نظر گرفته شود و آموزش خود را آغاز نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین