کد خبر: ۷۴۹۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی اخراج شد

دانشگاه شهید بهشتی، حکمی مبنی بر عدم نیاز به محمد فاضلی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشکده صادر کرده که این حکم به معنی اخراج وی از دانشگاه تلقی می‌شود.
محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی اخراج شد
آفتاب‌‌نیوز :

فاضلی در سال های گذشته رئیس سابق مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی و در سال‌های ۹۲ تا ۹۶ معاون پژوهشی مرکز بررسی‌های استراتژیک و مدیر شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی بوده است.

امیر ناظمی معاون سابق وزیر ارتباطات در اینستاگرام با انتقاد از این اقدام نوشته است: اگر در این دوره وزارت علوم یک سیاست داشته باشد نامش «سیاست اخراج» است و وزیر علوم هم در بهترین حالت دربانی است که راه خروج را نشان می‌دهد. پیامد سیاست اخراج «پادگانی سازی دانشگاه» است، تا کسی مبادا فکر کند، مبادا سخن بگوید.

واکنش کنایه آمیز محمدفاضلی

محمد فاضلی، استاد دانشگاه طراح گزارش علمی حادثه پلاسکو که درست در سالگرد این حادثه حکم اخراجش صادر شده بود، در یک پیام توئیتری به این اقدام واکنش نشان داد و نوشت: یکی از بدترین لحظات در تاریخ هر ملتی می‌تواند لحظه یا دوره‌ای باشد که در آن دیگر هیچ کاری، هر قدر هم دور از عقل سلیم و انتظار عامه مردم باشد، تعجب‌برانگیز نباشد. لحظه‌ای که در مقابل تعجب از هر کار ناشایستی، خلق الله بگویند: تو غیر از این انتظار داشتی؟

محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی اخراج شد

انتقاد همتی از اخراج محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی

عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی با انتقاد از اخراج محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: تسویه اساتید به دلایل سیاسی یعنی درهم ریختن ساختار نیروی انسانی کشور.

همتی در توئیتی در این باره نوشت: ‏تسویه اساتید از دانشگاه‌ها بدلایل سیاسی می‌تواند نشانه تصمیم برای درهم‌ریختن ساختار نیروی انسانی کشور باشد. اخراج ‎دکتر محمد فاضلی از دانشگاه بهشتی تاسف بار است. امیدوارم آقای رئیسی و همسرشان بعنوان عضو کمیته جذب این دانشگاه جلوی اینگونه اقدامات بایستند.

محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی اخراج شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
2
18
دیگر دانشگاه توان داشتن استادان باسواد را ندارد فقط باید بیسوادان در این دانشگاه ها حضور داشته باشند.چون جامعه نیازی به دانش و تخصص ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
12
4
بهتر بود ابتدا توضیح داده می شد که ایشان پیمانی بوده یا رسمی. اگر پیمانی بوده با چه مجوزی یک فرد سن بالا به استخدام دانشگاه در آمده (رانت؟!)م
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین