کد خبر: ۷۴۹۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
سازمان غذا و داروی ایالات متحده اعلام کرد

تایید "رمدسیویر" برای درمان نوع خفیف تا متوسط ​​کرونا در آمریکا

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مصرف داروی ضد ویروسی "رمدسیویر" را برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که در بیمارستان تحت درمان قرار ندارند، تایید کرد.
تایید
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان غذا و داروی ایالات متحده مصرف داروی ضد ویروسی رمدسیویر را به عنوان درمانی برای برخی از بزرگسالان که به بستری در بیمارستان نیاز ندارند و کودکان مبتلا به علائم خفیف تا متوسط ​​کووید-۱۹ مجاز اعلام کرد.

این مجوز، استفاده از داروی رمدسیویر را که پیش از این تنها به بیماران بستری در بیمارستان محدود می‌شد، گسترش می‌دهد و این موضوع در حالیست که پزشکان در این کشور با کمبود روش های درمانی مجوز داده شده از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده مواجه هستند.

سازمان غذا و داروی آمریکا داروی رمدسیویر را به عنوان یک روش درمانی برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ که ۱۲ سال و بالاتر دارند و وزن آنان حداقل ۳۹ کیلوگرم است و دچار علائم خفیف تا متوسط بیماری هستند و در معرض خطر ابتلا به نوع شدید بیماری قرار دارند، تایید کرده است.

به گزارش پایگاه آکسیوس، طبق اعلام این سازمان، این دارو را می توان از طریق وریدی و در مجموع به مدت سه روز تجویز کرد که به کاهش خطر بستری شدن در بیماران پرخطر کمک می‌کند. با این حال، این دارو جایگزینی برای واکسیناسیون نیست که بنابر توصیه سازمان غذا و داروی آمریکا بهترین اقدام پیشگیرانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین