کد خبر: ۷۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۲
یک عضو شورای شهر در گفتگو با آفتاب:

اختصاص بودجه به لبنان در شورای شهر دوم بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سه میلیارد تومان کمک به شیعیان لبنان لایحه‌ای است که توسط شهرداری با قید دو فوریت در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و در جلسه غیر علنی شنبه تصویب شد.

حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اينکه اين کمک از محل ماده 16 و 17 قانون بودجه عمومی شهرداری است که در اختيار شهردار تهران قرار دارد، گفت: «این تصمیم در شورای دوم تصویب شده‌است و در ادامه کمک‌های انسان دوستانه ایران به شیعیان لبنان است».

وی با بیان اینکه ما عوارض مردم تهران را به مردم لبنان نداده‌ایم افزود: «درصدی از بودجه برای کارهای غیر مترقبه و کمک‌های انسان دوستانه است و در این رابطه هم حقی از مردم تهران کاسته نشده‌است».

وی درمورد اینکه طبق قانون، شهرداری تهران حق استفاده از اعتبارات تحت اختیار خود را در خارج از شهر تهران ندارد، گفت: «این بودجه از اعتبارات دیگر شهرداریست که برای همین مسائل در نظر گرفته شده ‌است».

بیادی اظهار داشت:«در دیدار رئيس شورای شهر و معاون مالی و اداری شهرداری تهران براي بازديد از پروژه های در دست اجرا در لبنان این بودجه در نظر گرفته شد و قرار است این بودجه در منطقه زاهیه لبنان که محل اقامت شیعیان فقیر لبنان است صرف کارهای عمرانی شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۸
0
0
پس لطفا بفرمایید این 3 میلیارد تومان از کجا آمده است؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین