کد خبر: ۷۴۹۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد از فردا

جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا یکشنبه سوم بهمن می‌توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.
آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد از فردا
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان سنجش آموزش کشور منتشر اعلام کرد؛ اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر) در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، نیز از فردا یکشنبه مورخ سوم تا ششم بهمن به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج دراطلاعیه مورخ ۲۳ آذر که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین