کد خبر: ۷۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
شروع تعطیلات زمستانی پرسپولیس با شکست فولاد و رسیدن به استقلال

پرسپولیس یک - فولاد صفر

پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و هم امتیاز شدن با استقلال، به تعطیلات زمستانی رفت
پرسپولیس یک - فولاد صفر
آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع پرسپولیس خاتمه یافت و راهی تعطیلات نیم فصل شد.

مهدی عبدی در دقیقه ۴۹ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

با این نتیجه پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با استقلال و به علت تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند. فولاد هم با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، به رتبه هشتم سقوط کرد.

نیمه نخست

در دقیقه ششم، ارسال توپ به روی دروازه پرسپولیس، با ضربه سر قدرتمند لوسیانو پریرا همراه بود که حامد لک به سختی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۹ باز هم خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که باز هم ضربه سر عباسی در یک قدمی دروازه، به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ هافبک فولاد با دریبل دو، سه بازیکن پرسپولیسی، به دهانه محوطه شش قدم رسید و در حالی که می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند، پاس داد که این ضربه بلندتر از قامت پاتوسی بود و توپ عرض زمین را طی کرد.

یک دقیقه بعد ضد حمله تند و تیزی توسط مهدی ترابی پی‌ریزی شد که روی جا ماندن فولادی‌ها، بازیکنان پرسپولیس به شکل پرتعداد به دروازه حریف رسیدند اما یک ناهماهنگی و ضربه اشتباه مهدی عبدی، این موقعیت خطرناک را به باد داد.

در دقیقه ۳۶ ضربه آزاد مهدی ترابی به تیر دروازه برخورد کرد. سه دقیقه بعد، روی یک ضد حمله سریع، مهدی عبدی در موقعیت بسیار مناسبی صاحب توپ شد که وحید حیدریه به خوبی این توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، توپ با ضربه سر احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به دست مجتبی نجاریان برخورد کرد که داور دستور به ادامه بازی داد اما پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

گل: در دقیقه ۴۹، حرکت پا به توپ مهدی ترابی تا مقابل دروازه توسط مدافع فولاد به طور ناقص دفع شد که بلافاصله با شوت مهدی عبدی از بیرون محوطه جریمه به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۶۱، شیمبا از مقابل محوطه جریمه دروازه حامد لک را تهدید کرد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۵، پاتوسی برای باز کردن دروازه لک اقدام کرد که این بار حامد لک توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۸۱ شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، منوچهر صفروف (کارت زرد) (مهدی شیری ۵۸)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (کارت زرد ۸۶)، احسان پهلوان (وحدت هانانوف ۶۶)، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: علی غلام‌زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه (میلاد بدرقه ۶۹)، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی (احمد عبدالله زاده ۸۶)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی (محمد قاسمی نژاد ۸۶)، لوسیانو پریرا.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین