کد خبر: ۷۴۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

ترمز بورس کشیده شد

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۲۸۶ هزار واحد افزایش یابد در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی کاهشی به خود گرفت.
ترمز بورس کشیده شد
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس پس از معاملات پر نوسان امروز در نهایت با۲۴۱۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد ایستاد این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۴۴۴ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۳۴ هزار و ۱۹۵ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۳۴۰ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال انجام دادند. فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی نوری، گروه مپنا و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در مقابل شاخص کل فرا بورس با ۸۴ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۶۶۵ واحد ایستاد. در این بازار ۱۷۲ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال انجام شد. پتروشیمی زاگرس، زنگ آهن گهر زمین، شرکت آهن و فولاد اربع و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل و بیمه اتکایی ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین