کد خبر: ۷۵۰۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
تبلیغات

بازگشت افتخارآمیز

از زمان خلق آنر در سال ۲۰۱۳، همواره این برند با تولید گوشی‌های قدرتمند در صدر توجه مخاطبان قرار داشته و توانسته محصولات خود را در بازار بسیاری از کشور‌ها ارائه کند. گوشی‌های هوشمندی که تحت برند آنر (HONOR) تولید می‌شوند؛ دارای قدرت سخت افزاری قابل توجهی هستند و در بین آن‌ها انواع مدل‌های پرچمدار دیده می‌شود.
بازگشت افتخارآمیز
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از مستقل شدن برند HONOR، نسل جدید گوشی‌های آن با بهره گیری از سرویس‌های Google، پا به عرصه رقابت با سایر برند‌ها گذاشتند. اخیرا شرکت مدیا پردازش، دو مدل جدید این برند را به بازار ایران ارائه کرده است. هم اکنون این محصولات با گارانتی ۱۸ ماهه مدیا پردازش در سراسر کشور در دسترس هواداران این برند و علاقمندان به حوزه تکنولوژی قرار دارد.

صعود پرچمدار آنر، بر فراز قله تکنولوژی

با عرضه دو مدل جدید گوشی‌های این برند یعنی مدل HONOR ۵۰ و HONOR ۵۰ LITE صعودی دوباره بر قله تکنولو‌ژی توسط آنر به ثبت رسیده است. از آنجایی که گوشی‌های آنر جز گوشی‌های میان رده و یا پایین رده نیستند، اما با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شوند بنابراین همواره با معرفی هر مدل به بازار با استقبال بی نظیری مواجه می‌شوند.

بازگشت افتخارآمیز

پرچمدار جدید آنر؛ گوشی موبایل HONOR ۵۰

آنر گوشی موبایل HONOR ۵۰ خود را مظهر افتخار می‌داند. ویژگی‌های منحصربه فرد این گوشی در میان گوشی‌های هم رده خود هم شاهدی بر همین افتخار است.

کاوش بدون محدودیت (پشتیبانی از سرویس‌های گوگل)

گوشی‌های HONOR ۵۰ و HONOR ۵۰ LITE بطور کامل از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کنند و تجربه کاربری بدون محدودیت را برای هوادران برند آنر به ارمغان می‌آورند.

ترکیب کیفیت و خلاقیت در صفحه نمایش

گوشی HONOR ۵۰ آنر، روایت گر تصاویر است. این گوشی با صفحه نمایش OLED و قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ در صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچ (~۸۹.۷% نسبت نمایشگر به بدنه) و منحنی شکل خود، نمایش تصاویر را برای کاربران با کیفیت تعریف می‌کند.

آنر حامی دوست‌داران عکاسی

کاربران گوشی‌های همراه، همواره برای کیفیت دوربین گوشی خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. از ویژگی‌های قابل توجه گوشی‌های همراه آنر هم دوربین با کیفیت آن است. یکی از ویژگی‌هایی متفاوت دوربین‌های این گوشی فعالسازی دوربین‌های جلو و پشت گوشی و امکان فیلمبرداری هم زمان است

ویژگی‌های دوربین اصلی HONOR ۵۰،

  • ۱۰۸ مگاپیکسل (f/۱.۹, (wide) , ۱/۱.۵۲", ۰.۷µm, PDAF)
  • ۸ مگاپیکسل (f/۲.۲, ۱۲۰˚, ۱۷mm (ultrawide)
  • ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو، f/۲.۴،
  • ۲ مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/۲.۴)

خبر خوش برای دوست‌داران عکاسی این است که از دوربین اصلی گوشی HONOR ۵۰ تصاویری فوق شفاف و عریض را می‌توانند انتظار داشته باشند. قابلیت عکاسی با فلاش LED، پانوراما و HDR تجربه عکاسی با این گوشی را دلچسب‌تر می‌کند.

ویژگی‌های دوربین سلفی HONOR ۵۰

عکاسی سلفی یکی از پرتکرارترین و پرطرفدارترین کار‌هایی است که کاربران در طول روز از آن استقبال می‌کنند. با ورود دوربین سلفی به عرصه گوشی‌های همراه و فیلتر‌های رنگارنگ، یکی از معیار‌های انتخاب گوشی همراه، ویژگی دوربین سلفی است. دوربین سلفی HONOR ۵۰ با ۳۲ مگاپیکسل (f/۲.۲, ۲۲mm (wide) , ۱/۳.۱۴) یکی از نقاط قوت این مدل از برند آنر است. پس می‌توانیم منتظر تصاویر سلفی با فیلتر‌های رنگارنگ و جذاب از این گوشی همراه آنر باشیم.

قدرت بقا با باتری گوشی HONOR ۵۰

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ سریع ۶۶ وات (۷۰ درصد در ۲۰ دقیقه) نوید یک همراهی طولانی را در کاربری روزمره می‌دهد. با شارژ صددرصدی این گوشی می‌توانید تا پایان روز، با اطمینان و بدون نگرانی از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

تحقق خواسته‌ها در کسری از ثانیه

گوشی HONOR ۵۰ آنر یک پکیج کامل از یک گوشی همراه مدرن و زیبا است. سیستم عامل اندروید ۱۱ با کاربری ۴.۲ Magic UI سرعتی را به ارمغان آورده که به راحتی به تمامی برنامه‌های موردنظر خود دسترسی داشته باشید. اما پیش از ورود به نرم‌افزار‌ها بهتر است برای ورود از سنسور اثرانگشت باخبر باشید که در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

زیبایی همچون الماس

طراحی این گوشی هوشمند فراتر از زیبایی است چراکه سادگی را با طراحی بی نظیری تلفیق کرده و با رنگ‌هایی همچون سفید کریستالی، سبز زمردی و مشکی براق همچون الماسی در کنار شما می‌درخشد.

حافظه داخلی و قدرت پردازنده

حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و قدرت پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای (یک هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتز Kryo ۶۷۰ Prime و سه هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo ۶۷۰ Gold و چهار هسته‌ی ۱.۹ گیگاهرتز Kryo ۶۷۰ Silver) و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۴۲L از دیگر ویژگی‌هایی است که این گوشی همراه را برای کاربران تبدیل به یک انتخاب مناسب می‌کند.

بازگشت افتخارآمیز

آنر ۵۰ LITE فراتر از حد تصور

پس از معرفی کوتاهی که از مدل HONOR ۵۰ داشتیم حالا نوبت مدل HONOR ۵۰ Lite رسیده است. این مدل در برخی از ویژگی هایش تفاوت‌هایی دارد و درنهایت آنر یک گوشی هوشمند و نیرومند را به معرض نمایش گذاشته است.

صفحه نمایش

تفاوت صفحه نمایش این مدل با HONOR ۵۰ در نسبت تصویر به بدنه و رزولوشن نمایش است. نسبت تصویر به بدنه ۸۹.۷ درصد و رزولوشن ۲۳۷۶*۱۰۸۰ است.

ویژگی‌های دوربین اصلی lite HONOR ۵۰

دوربین اصلی مدل lite HONOR ۵۰ آنر نسبت به مدل HONOR ۵۰ از مگاپیکسل کمتری برخوردار است، اما سه لنز واید، اولترا واید و ماکرو در این گوشی تصاویری را برای کاربر ثبت می‌کند که قابلیت نمایش در شبکه‌های اجتماعی و گرفتن لایک بسیار را برای شما به همراه دارد.

  • ۶۴ مگاپیکسل (f/۱.۹, ۲۶mm (wide) , ۱/۱.۷", PDAF)
  • ۸ مگاپیکسل (f/۲.۴, ۱۲۰˚, ۱۷mm (ultrawide))
  • ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو، f/۲.۴،
  • ۲ مگا پیکسل عمق سنج (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/۲.۴)
  • ویژگی‌های دوربین سلفی lite HONOR ۵۰

دوربین سلفی این گوشی نیز با ۱۶ مگاپیکسل (f/۲.۰, (wide)) در میان گوشی‌های همراه هم رده همچنان سری از سر‌ها بالاتر دارد.

حافظه داخلی و قدرت پردازنده

حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و قدرت پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای (Octa-core, ۴×Cortex A۷۳، ۲.۰GHz+۴×Cortex A۵۳، ۱.۸GHz) از دیگر ویژگی‌هایی است که برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

مدیاپردازش با افتخار تقدیم می‌کند

شرکت مدیا پردازش که پیش از این نیز در بازار موبایل و لپ‌تاپ، برند سرشناسی بوده است با پیام تعهد و نوآوری به کاربران ایرانی، نوید ورود دوباره آنر را داده است. پرچمداران جدید آنر با دو مدل HONOR ۵۰ و HONOR ۵۰Lite با گارانتی ۱۸ ماهه مدیا پردازش، هم اکنون در فروشگاه‌های معتبر موبایل سراسر کشور و فروشگاه‌های آنلاین در دسترس خریداران قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین