کد خبر: ۷۵۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۵

کاریابی برای نمایندگانی که رای نیاورده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده مجلس در مورد توزیع فرم استخدام در دولت در جلسه امروز مجلس گفت: «در جلسه امروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود».

وی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب افزود: «آن دسته از نمایندگان اصولگرای مجلس هفتم که نتوانستند وارد مجلس هشتم شود مخاطب اصلی این فرم‌های استخدام در دولت بودند».

وی ادامه داد: «این فرم‌های استخدام از طرف باهنر توزیع شده است و در این فرم‌ها نوشته شده بود که بعد از پرکدن فرم‌ها، این فرم‌ها را به آقایان رسولی‌نژاد،‌ تمدن و میرتاج‌الدینی تحویل دهید».

این نماینده مجلس در پایان گفت: «باهنر می‌خواهند نمایندگانی که رای نیاورده‌اند و بیکار می‌شوند را در دولت استخدام کند».

اما در همین خصوص مرتضی تمدن با تایید توزیع فرم در میان اعضای فراکسیون اصولگرایان به خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت: «توزیع این فرم در جلسه فراکسیون اکثریت تصویب شده است و مبنای آن بر این است که چون قرار است ارتباط با اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم همچنان حفظ شود خواستیم با توزیع این فرم‌ها به ما بگویند که بعد از دوره نمایندگی در کجا هستند و شماره تلفن‌ و آدرس خودشان را هم به ما بدهند که ما با آنها به راحتی ارتباط برقرار کنیم».

وی افزود: «فراکسیون می‌خواهد یک بانک اطلاعاتی از اعضای خود داشته باشد و توزیع این فرم‌ها برای حفظ انسجام و ارتباطات است».

تمدن اظهار داشت: «این فرم ربطی به استخدام در دولت ندارد و اغلب این نمایندگانی که رای نیاورده‌اند نیازی به استخدام ندارند زیرا همه شاغل در دستگاه‌های دولتی یا خصوصی هستند و ما نماینده بیکار نداریم که بخواهیم برای او کار پیدا کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین