کد خبر: ۷۵۰۰۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
خداوند فرموده اگر هیچ چیزی هم ندارید، بروید ازدواج کنید؛ چرا که خرجی آن را من می‌دهم

سردار فدوی: آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی در برابر انقلاب اسلامی نداشتند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها نه‌تنها در برابر انقلاب اسلامی نمی‌توانند از یک پیروزی خود، موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشورها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده نتوانستند به پیروزی دست یابند.
سردار فدوی: آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی در برابر انقلاب اسلامی نداشتند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ علی فدوی طی سخنانی در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز که در سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه خبائث عالم به رهبری آمریکا در طول ۴۳ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، در حال نبرد با ما هستند، اظهار کرد: اما تاکنون نه‌تنها نتوانسته‌اند این انقلاب را با شکست مواجه سازند، بلکه جلوی رشد آن را هم نتوانسته‌اند بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده، عمل کرده‌اند.

فدوی خطاب به جوانان حاضر در همایش ادامه داد: اولین کاری که باید شما جوانان انجام دهید تا به آرامش برسید، ازدواج کردن است، ولی متأسفانه یک حرف شیطان است که می‌گوید وقتی درآمد ندارم، ازدواج نمی‌کنم؛ در حالی که خداوند فرموده اگر هیچ چیزی هم ندارید، بروید ازدواج کنید؛ چرا که خرجی آن را من می‌دهم.

وی افزود: اگر ازدواج نکنیم یا دیر ازدواج کنیم، ترک واجبات کردیم؛ الان شیاطین عالم آن قدر در فضای مجازی مطالبی را عنوان می‌کنند تا انسان را نسبت به انجام واجبات مردد کنند.

فدوی با تاکید بر اینکه امسال جشن ۲۲ بهمن را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد، گفت: آمریکایی‌ها به‌عنوان شیطان بزرگ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی از دست ندادند، زیرا از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ در کردستان با شلیک گلوله تا امروز دشمنی خود را با ما آغاز و ادامه دادند، ولی با این وجود نتوانستند حتی یک پیروزی را هم در مقابل این انقلاب به دست بیاورند.

فدوی یادآور شد: آن‌ها نه‌تنها در برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک پیروزی خود موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشورها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن هم نتوانستند به پیروزی دست یابند.

وی تأکید کرد: در یمن که فقط نفس انقلاب اسلامی به آنجا رسیده باعث شده تا آن‌هایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوصل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی که خودشان آن را ایجاد کردند، بیرون بیایند، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند یک هفته‌ای به پیروزی می‌رسند، ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح‌ها هم استفاده می‌کنند، ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همان‌گونه که عنوان شد همه مستکبرین عالم با هم علیه انقلاب اسلامی متحد شدند، ولی تاکنون نتوانستند به پیروزی برسند، حال وقتی در مقابله با استکبار اجازه ندادیم در جنگ سخت به پیروزی برسند، این شیوه را می‌توان در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اجرا کرد و به پیروزی رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
27
سردار عزیز مسئله زندگی میلیونها انسان در میون هستش. میدان مسابقه نیست!
l
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
33
سیر ازگرسنه کی خبرداشته که الان هم داشته باشه.تاوانش رامردم میدهند نه مسئولین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
26
باحترام به فدوی.لطفا دخالت در سیاست خارجی نکنید و طبل جنگ نکوبید.ممنون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین